וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: מתן בלטקסה הושאל לעונה אחת ממכבי תל אביב

לאחר ההודעה על הפרידה מדובב גבאי ואנטוניו מרשיץ', שחתם כבר בהפועל ראשון לציון, הודיעו הזהובים על שאילתו של המגן שאמר: "שמח, אעשה הכול כדי להחזיר לכולם על המגרש"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בני יהודה הודיעה הערב (רביעי) על צירופו של המגן מתן בלטקסה ממכבי תל אביב. בלטקסה, שיחגוג בעוד כחודש 23, העביר את העונה שעברה כמושאל בהפועל עכו והושאל עכשיו לעונה אחת אצל הזהובים. בלטקסה אמר לאחר החתימה: "שמח לחתום במועדון כמו בני יהודה. מודה לכולם על המאמץ והנכונות ואני מבטיח לעשות הכל על מנת להחזיר לכולם על המגרש".

מוקדם יותר הודיעה בני יהודה על שחרורם של אנטוניו מרשיץ' ודובב גבאי. הקרואטי חתם בהפועל ראשון לציון ואילו גבאי מתבלט בין הפועל חדרה או ירידה ללאומית. במועדון מרוצים אחרי סאגות שנמשכו זמן רב. גם בשנה שעברה השניים לא היו בתכניות והושאלו לקבוצות אחרות.

מרשיץ' עבר לראשון לציון, כשבתמורה הקבוצה מעיר היין תעביר לבני יהודה שני שחקנים ממחלקת הנוער. הזהובים גם ישתתפו בשכרו של הקשר, שהגיע לסיכום על עזיבה אחרי שהיה נראה שהמגעים על סף פיצוץ. שחקנים נוספים שחתמו בשורות הכתומים הם בן ויצמן, שלומי אביסידריס וניב סרדל.

לגבי גבאי הדברים שונים. החלוץ עדיין לא סגר באף קבוצה והוא הגיע לסיכום על פיצוי עם בני יהודה. לחלוץ יש אופציה לחתום בהפועל חדרה שכבר התעניינה בו, אבל הוא בוחן גם את האפשרות לחתום בהפועל עפולה מהלאומית שרוצה לצרף אותו.

בכסף שהתפנה, בנוסף ל-200 אלף שקל שקיבלה בני יהודה מבן צעירי עבור כרטיסו והפיכתו לשחקן חופשי, הכתומים ינסו להביא לפחות עוד שני שחקנים נוספים למועדון. יוסי אבוקסיס מעוניין בבלם וחלוץ ואם לא ימצאו ישראלים מתאימים תנסה הקבוצה להחתים זרים בעמדות הללו.

מתן בלטקסה שחקן בני יהודה. מתוך הפייסבוק של בני יהודה, אתר רשמי
שיהיה בהצלחה. בלטקסה/אתר רשמי, מתוך הפייסבוק של בני יהודה
אנטוניו מרשיץ' שחקן הפועל ראשון לציון עם ניר ברקוביץ'. אתר הפועל ראשון לציון, אתר רשמי
מרשיץ' עם המאמן ניר ברקוביץ' בקבוצתו החדשה/אתר רשמי, אתר הפועל ראשון לציון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully