וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי: "אבא היה חבר שלי, נתן לי את הלב והוא תמיד ילווה אותי"

מאמן הכדורגל כתב פוסט פרידה מאביו גברי בפייסבוק: "כשמצבו הדרדר התקרבנו, התחלנו לגעת, להגיד את המילים שלא אמרנו במהלך השנים. הוא היה איש עוצמתי, תמיד בלי גבולות ומכל הלב"

גיא לוי מאמן הפועל רעננה. יוסי ציפקיס
נפרד מאביו. גיא לוי/יוסי ציפקיס

מאמן הכדורגל גיא לוי ספד הערב (חמישי) לאביו, שהלך לעולמו מוקדם יותר היום. לוי העלה טור פרידה מרגש בפייסבוק שלו, בו סיפר על הזיכרונות מאביו, מערכת היחסים איתו וההתמודדות שלו עם המחלה.

"אבא שלי תמיד יהיה לצידי", כתב לוי בן ה-51, "ריח הסיגר כשהוא היה נכנס למגרש, הישיבה מאחורי הקלעים כשהוא מנצח על התזמורת בהופעה. נתן לי את הלב, אבא שלי. כשמצבו הדרדר התקרבנו, התחלנו לגעת, להגיד את המילים שלא אמרנו במהלך השנים. איך היינו יושבים במשרד ההפקות בדיזינגוף כשהייתי קטן, אוכלים בייגל עם גבינה צהובה והרבה מלח מקפה פינתי ובצהריים המבורגר וצ'יפס במק דויד. כששכב במיטת בית החולים אמרתי לו שאני גאה בו, אמרתי לו שאני אוהב אותו, נישקתי. הוא היה עוצמתי, אבא שלי. חתר למטרה והשיג. הוא היה חבר אבא שלי, בלי גבולות ומכל הלב. נפרדנו ממנו כבר אתמול בלילה, המשפחה הקרובה הגיעה, לחוש בפעם האחרונה את האנרגיה החמימה שלו, את הנפש בתוך הגוף. לפנות בוקר זה נגמר".

גיא לוי אימן לאחרונה את הפועל רעננה במהלך העונה החולפת ועבד בעבר בהפועל פתח תקוה, הפועל בית שאן, צפרירים חולון, הפועל חיפה, הפועל כפר סבא, בני יהודה, נבחרת ישראל הצעירה, הפועל באר שבע, עירוני רמת השרון, אפולון לימאסול, שוב בהפועל באר שבע, הפועל רמת גן, בני סכנין, בית"ר ירושלים והפועל תל אביב.

עוד בנושא:
גם שלמה שרף ספד לגברי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully