וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דינמו ברסט: "מראדונה יתחיל לעבוד כשיסיים את טיפולי השיניים שלו"

הכוכב הארגנטינאי ממשך לספק כותרות הזויות בבלארוס בה הוא משמש כביכול כנשיא של מועדון מן הליגה המקומית. דוברת ברסט: "יכול להיות שהוא יגיע מחר ויכול להיות שזה יקרה בעוד שבועיים"

אימג'בנק GettyImages

הסיפור ההזוי סביב מינויו של דייגו מראדונה לתפקיד יושב ראש דינמו ברסט בלארוסית ממשיך לספק כותרות. כוכב העבר הארגנטינאי מונה לתפקיד לפני כשלושה חודשים ובמועדון ציפו שבתקופה זו הוא כבר יתחיל למלא באופן מעשי את תפקידו אך זה עדיין לא קרה. מראדונה אמנם ערך לפני כחודש ביקור של כמה ימים בבלארוס שבשיאו הוצג בפני הקהל באצטדיון של ברסט כשהוא רכוב על משוריין, אבל מאז הקשר בינו לבין המועדון רופף למדי.

עם זאת בברסט עדיין לא איבדו תקווה. דוברת המועדון אולגה חיז'ניקובה אמרה בהתייחס לנושא: "בינתיים מראדונה לא בברסט. הוא עדיין בארגנטינה, בין היתר בגלל בעיות שיניים. אנחנו מצפים לו באוגוסט. הוא יכול להגיע מחר ויכול להיות שזה יקרה בעוד שבועיים. זה תלוי מתי הוא יסיים לטפל בבעיות השיניים שלו".

על השאלה כיצד המועדון שומר על קשר עם מראדונה, השיבה חיז'ניקובה: "יש לנו במועדון בעל תפקיד המוגדר כ'יועץ של מראדונה'. הוא נמצא איתו בקשר יומיומי והם פותרים יחד את כל הבעיות שצצות".

עוד בנושא
בספרד מפרגנים לאתלטיקו מדריד: "זו קבוצה שמצאה את הקארמה שלה, היא מלהיבה ורעבה"
טוני קרוס: "ההצהרה של מסוט אוזיל הייתה מלאה בשטויות"
קייל ווקר: "הפציעה של דה בראונה? מנצ'סטר סיטי לא בנויה על שחקן אחד"

דייגו מראדונה מוצג בדינמו ברסט. רויטרס
הסיפור ההזוי של אירופה. מראדונה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully