וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה טוענים: קווין דה בראונה נפצע באימון, עלול להיעדר שלושה חודשים

על פי דיווחים בממלכה, כוכב סיטי סובל מפציעה קשה בברך, המזכירה את זו שספג מול אברטון ב-2016, שגרמה לו להחמיץ חודשיים וחצי. מוקדם יותר אמר: "לא נוכל לשחזר את העונה שעברה"

AP

הליגה האנגלית יצאה לדרך בסוף השבוע שעבר, והפייבוריטית ללכת עד הסוף היא האלופה המכהנת, מנצ'סטר סיטי. אשתקד שברה המכונה המשומנת של פפ גווארדיולה כמעט כל שיא אפשרי, לא מעט בזכות הכוכב שלה, קווין דה בראונה. אלא שעל פי דיווחים בממלכה הערב (רביעי), הבלגי הנהדר נפצע באימון הסיטיזנס, ועלול להיעדר תקופה ארוכה.

בבריטניה טוענים שדה בראונה נפצע בברכו, קצת כמו שקרה לו מול אברטון בתחילת 2016, אז נעדר חודשיים וחצי מהמגרשים. ב"דיילי מייל" מדווחים שהפעם, הבלגי עלול להיעדר שלושה חודשים.

מוקדם יותר פורסמו ציטוטים שהעניק הקשר הנפלא לסרט של ה-BBC, ובו סיפר, בין היתר: "העונה שעברה היתה כמעט מושלמת. אף פעם לא תהיה לנו עונה כמו העונה שעברה. אני לא מסכים שחייבים לזכות בליגת האלופות כדי שהעונה תיחשב כהצלחה, היינו נהדרים כל השנה, אולי מול ליברפול קצת פחות, והודחנו".

על מערכת היחסים עם פפ גווארדיולה אמר דה בראונה: "יש לו מערכת יחסים שונה עם כל אחד מהששחקנים. אני בר מזל לשחק בשיטה שלו, זה הכדורגל שאני מעדיף, כולנו באותו ראש. פפ קצת אינטנסיבי לעתים, אבל אנחנו מתמודדים עם העבודה הקשה".

עוד בנושא:

העברות בעולם, 15.8: יובנטוס דחתה את פ.ס.ז', והצטרפה למירוץ אחר אדריאן ראביו
מה באמת טיבו? האם ריאל מדריד צדקה כאשר החתימה את טיבו קורטואה?

קשר מנצ'סטר סיטי קווין דה בראונה. GettyImages
חדשות רעות מאוד לתכולים. דה בראונה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully