וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו תמוז חתם לעונה בפטרולול, הנשיא: "נעזור לו להשתקם"

החלוץ הישראלי שלא שיחק מאז מאי 2017 שב לקבוצה הרומנית אותה עזב בקיץ 2016. הנשיא כריסטיאן ולאד: "רבים הופתעו, אבל אנחנו מכירים אותו היטב. הוא עוד לא אמר את המילה האחרונה"

קובי אליהו

טוטו תמוז חתם היום (רביעי) רשמית בפטרולול פלוישט הרומנית לעונה אחת, עם אופציה לעונה נוספת. החלוץ בן ה-30 שיחק בפטרולול במשך כשנתיים וחצי (פברואר 2014 עד יוני 2016) וכבש 14 שערים.

החלוץ לא שיחק בעונה החולפת והמשחק האחרון שלו היה למעשה ה-0:0 של הפועל תל אביב נגד הפועל אשקלון בתחילת מאי 2017 - משחק שבסיומו הוא נאזק ועוכב לחקירה. בין התקופה שלו בפטרולול לחצי השנה בה שיחק בהפועל תל אביב, תמוז לבש במשך כמה חודשים את מדי הונאן בילווס מהליגה השנייה בסין.

פטרולול הודיעה על פשיטת רגל ב-2016 והתפרקה זמן קצר לאחר מכן. היא הוקמה מחדש בליגה הרביעית ובשנתיים שחלפו מאז הספיקה לעלות שתי ליגות, כך שאת העונה הנוכחית היא כבר התחילה בליגת המשנה.

"רבים הופתעו מהמהלך הזה, אבל החלטנו לעזור לטוטו להשתקם כי אנחנו מכירים אותו היטב", אמר הנשיא כריסטיאן ולאד. "אנחנו יודעים מה הוא שווה, ולמרות שהוא מגיע אחרי תקופה בה לא שיחק, אני משוכנע שלא אמר את המילה האחרונה שלו בכדורגל. היו לו אפשרויות אחרות, ובכל זאת הוא חזר לכאן".

עוד בנושא:

שער של ערן זהבי לא מנע הפסד: גוואנגז'ו נכנעה 3:1 לשנגחאי SIPG
דיווח בסרביה: תומר חמד במשא ומתן מתקדם עם הכוכב האדום בלגרד

טוטו תמוז שחקן פטרולול. פטרולול, אתר רשמי
ברוכים השבים. תמוז/אתר רשמי, פטרולול
  • עוד באותו נושא:
  • טוטו תמוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully