וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיא סבע נעדר מיום הצילומים של מכבי נתניה. במגעים עם לודוגורץ

15.8.2018 / 10:50

החלוץ עדכן את מנהל הקבוצה שלא יוכל להגיע בשל "סיבות אישיות", ובנתניה חוששים שזה נובע מתוך רצון להמריא ולבחון הצעה חדשה. סוכניו בטוחים: הוא יוכל להרוויח קרוב לחצי מיליון יורו

מכבי תל אביב בכדורגל/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

במכבי נתניה קיוו לסגור השבוע עם דיא סבע לפחות עד חודש ינואר על מנת שיהיה שקט לצוות המקצועי לפתוח את העונה עם הכוכב של הקבוצה, אולם השחקן קיבל בתחילת השבוע הצעה חדשה מלודוגורץ הבולגרית והוא צפוי להמריא כדי לבחון אותה, כפי שעשה במקרה של קאזאן הרוסית.

סבע לא שיתף אף אחד מחבריו לקבוצה בהצעה החדשה שקיבל, ושחקני נתניה היו אתמול בחופש כך שכלל לא ראו אותו במתקן האימונים, אבל הבוקר (רביעי) נעדר הקשר מצילומי הקבוצה עבור מנהלת הליגה. גם הצוות המקצועי בראשות סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה לא ממש ידע על כך מראש. יתרה מכך, במועדון מספרים כי סבע עדכן את מנהל הקבוצה ברק בדש בכך שלא יוכל להגיע בשל סיבות אישיות, מה שעורר עוד יותר את החשד לפיו השחקן המריא הבוקר בחשאי - כאשר רק בעלי הקבוצה מעודכן בכך - על מנת לבחון הצעה שהונחה בפניו.

כזכור, נתניה מבקשת על סבע שני מיליון יורו והבעלים אייל סגל מבהיר שוב ושוב שלא ימכור את השחקן לקבוצה בישראל, אלא יסכים לשחררו רק לקבוצה בחו"ל. לסבע יש חוזה בגובה 150 אלף דולר נטו לעונה הקרובה בנתניה, וסוכנים שמנסים לשדך לו קבוצה חדשה טוענים כי הוא יכול להשתדרג לחוזה של חצי מיליון יורו נטו בקירוב, כפי שהיה מדובר בקאזאן עד שהרוסים החליטו לרדת מהעסקה.

עוד בנושא

ברק בכר מתכנן מהפכה בבאר שבע: שיימן, אוחיון וקבהא תורגלו בהרכב
טרבזונספור מנסה לשכנע את באר שבע לפרוס את התשלום על וואקמה
ניר קלינגר רוצה גם את גדיר בהפועל חיפה. יואב כץ שוחח עם ערן לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully