וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר רוצה גם את גדיר. כץ שוחח עם ערן לוי

15.8.2018 / 8:06

אחרי השלמת עסקת שון גולדברג ("מהרגע הראשון היה הפייבוריט של ניר"), במועדון יפנו שוב לבאר שבע ורוצים עוד שחקן התקפה, אך העסקה תלויה בעתידו של אלבז. החלוץ ושוקרני הורשו להתאמן בחדר הכושר

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הפועל חיפה נחתה הלילה (בין שלישי לרביעי) באיטליה, שם היא תקיים ביום חמישי את משחק הגומלין מול אטאלנטה. שחקני הקבוצה הגיעו לבית המלון ברג'יו אמיליה והיום יערכו את האימון המסכם לקראת המשחק מחר. כזכור, ניר קלינגר שוקל לבצע שינוי אחד במרכז השדה, כשגל אראל אמור לפתוח במקום מקסים פלקושצ'נקו או ראדו גנסארי. אלמוג בוזגלו, גילי ורמוט ותנאסיס פפאזוגלו יפתחו בחלק הקדמי.

המאמן ניר קלינגר התבשר על סיום עסקת שון גולדברג אתמול, ממש לפני העליה לטיסה. כזכור, הפועל חיפה פנתה כבר לפני מספר שבועות למכבי תל אביב בניסיון לסגור את העסקה, אולם אלה התעקשו שגולדברג יחתום על חוזה חדש ורק אז יעזוב. בסופו של דבר, גולדברג פדה את כרטיסו וירוויח כ-90 אלף דולר אצל האדומים. "מהרגע הראשון, ניר העדיף את שון על סאן מנחם, הוא היה הפייבוריט שלו. ברגע שהבנו שסאן לא ישוחרר ממכבי חיפה, עשינו את כל המאמצים מול מכבי תל אביב. שון שחקן איכותי שיכול להוסיף המון, שמחים שזה נסגר", אמרו במועדון. הוא יתחרה על עמדת המגן עם חן דילמוני, שהגיע בשלב מוקדם יותר של הקיץ. אחרי החזרה מאיטליה, תיערך שיחה נוספת עם ראשי הפועל באר שבע, במטרה לנסות ולצרף את מוחמד גדיר. כרגע, נראה שיואב כץ יאשר לקלינגר להחתים אותו בתנאי שאלי אלבז יעזוב. גם נושא ערן לוי לא ירד עדיין מהפרק. השחקן יצטרף אם יואב כץ, ששוחח עם הקשר, יחליט להגדיל את תקציב שכר השחקנים מעבר למה שתוכנן.

עוד בנושא

הפועל חיפה החתימה את שון גולדברג ממכבי תל אביב
הפועל חיפה הודיעה לרועי שוקרני ואלי אלבז: תתאמנו עם קבוצת הנוער

ערן לוי, שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
עדיין לא ירד מהפרק. ערן לוי/ברני ארדוב

ומה לגבי החלוץ ורועי שוקרני? השניים נשארו בארץ ולאחר שיחה עם יו"ר ארגון השחקנים, ניר אלון, הוחלט לאפשר להם חלופה אחרת מלבד אימונים בקבוצת הנוער - אימון במכון הכושר. כזכור, שלשום החליטה הקבוצה כי השניים לא ימריאו לגומלין באיטליה ויישארו בארץ, אולם בעקבות הידיעה לפיה הוחלט שיתאמנו בקבוצת הנוער, החליט ארגון השחקנים להתערב. כרגע, שוקרני מעוניין להישאר בסגל ולהוכיח שמקומו ברוטציה של קלינגר. אלבז, שבעקבות האירועים האחרונים עזב את סוכן השחקנים גלעד קצב ועבר להיות מיוצג על ידי אבי נימני, עדיין שוקל את עתידו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully