וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "רוצים לנצל את הבמה, נשחק על יוקרה וכבוד"

15.8.2018 / 21:28

מאמן הפועל חיפה דרוך לקראת אטאלנטה (ה', 21:00, ספורט4): "נעשה הכל להביא תוצאה ראויה שנוכל למנף, נבוא בלי פחד". שון גולדברג חתם רשמית, החלו מגעים לגבי מוחמד גדיר

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הפועל חיפה תערוך הערב (רביעי) את האימון הסמכם שלה לקראת גומלין מוקדמות הליגה האירופית מול אטאלנטה (חמישי, 21:00, ספורט4), כשעוד לפני ההמראה תרגל המאמן ניר קלינגר שינוי אחד בהרכב: גל אראל צפוי לפתוח בהרכב, כמו גם מקסיים פלקושצ'נקו, אך האחרון עשוי בסופו של דבר להיות מוחלף על ידי ראדו גנסארי או ריסטו מיטרבסקי.

שון גולדברג חתם רשמית במועדון לעונה הבאה, כשהצדדים סיכמו שבתום העונה יוחלט האם יאריך את חוזהו במועדון או שיעבור לקבוצה אחרת. גולדברג נפגש עם אנשי מכבי תל אביב יחד עם סוכניו ומאוחר יותר אמור להתקבל השחרור.

במועדון החלו במגעים ראשוניים לגבי האפשרות לרכוש את מוחמד גדיר מהפועל באר שבע, שדורשת כ-50 אלף דולר תמורתו. במועדון מקווים להגיע לסיכום עד תחילת השבוע.

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, דור מלול, גבריאל תמאש, ניסו קפילוטו, חן דילמוני, רסמוס סיוסטדט, גל אראל, מקסים פלקושצ'נקו (ראדו גנסארי, ריסטו מיטרבסקי), גילי ורמוט, אלמוג בוזגלו, תנאסיס פפאזוגלו.

עוד בנושא:

קרישיטו ניצל מקריסת הגשר: "בלתי אפשרי שיקרה דבר כזה"
סטיבן אנזונזי עבר לרומא, טיימואה בקאיוקו במילאן
פארמה, פרוזינונה ואמפולי הודחו מהגביע האיטלקי

מוחמד גדיר שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
סיכום עד השבוע הבא? גדיר/קובי אליהו

אטאלנטה מתכוננת למשחק הגומלין שלה נגד הפועל חיפה מחר ברג'ו אמיליה (חמישי, 21:00, ספורט4), ונראה שתשומת הלב נתונה יותר למשחק נגד פרוזינונה ביום שני, במחזור הפתיחה של הסרייה A. לפני המשחק תתקיים דקת דומיה לזכר ההרוגים בקריסת הגשר בגנואה.

הקבוצה מברגמו כבר נמצאת עם רגל וחצי בשלב הבא, הליגה מתחילה וג'אן פיירו גאספריני מזהה עומס פוטנציאלי. המאמן האיטלקי הצהיר כבר אתמול שהוא ייתן הזדמנות לכמה מחליפים, אם כי מקומם של כמה שחקני מפתח כמו רפאל טולוי, פאפו גומס, רמו פרוילר ומארטן דה רון, נראה מובטח.

אגב, גאספריני ערך אתמול מסיבת עיתונאים כעוסה בה התלונן על הרכש המצומצם שהקבוצה ביצעה בקיץ. "המצב הנוכחי של הסגל, אני לא רואה אותנו מתחרים כראוי בכמה מפעלים. אם הציפייה היא להגיע להישגים דומים לאלו מהשנתיים האחרונות עם הסגל הנוכחי, אולי אטאלנטה צריכה מאמן יותר טוב...".

הרכב משוער: פיירלואיג'י גוליני, ג'אנלוקה מאנצ'יני, בראט ג'ימסיטי, רפאל טולוי, טימותי קסטניה, מארטן דה רון, מריו פשאליץ' (מתאו פסינה), רמו פרוילר, ארקדיוש רצה, פאפו גומס, דובאן ספאטה (מוסא בארו).

עוד באותו נושא

קלינגר רוצה גם את גדיר. כץ שוחח עם ערן לוי

לכתבה המלאה
פאפו גומס שחקן אטאלנטה. יוסי ציפקיס
עליו אי אפשר לוותר. פאפו גומס/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully