וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע איטלקי: פארמה, פרוזינונה ואמפולי הודחו בסיבוב השלישי

ערב מביך לשלוש העולות לסרייה A: פארמה הפסידה בבית 1:0 לפיזה מהליגה השלישית, פרוזינונה 2:0 לסודטירול מאותה ליגה ואמפולי הובסה 3:0 בידי צ'יטאדלה. שער בכורה לבואטנג בססואולו

AP

שישה ימים לפני פתיחת הליגה, שלוש העולות החדשות לסרייה A הודחו יחד הערב (ראשון) כבר בסיבוב השלישי של הגביע האיטלקי והצטרפו לאודינזה שהפסידה בשבת 2:1 ליורדת בנבנטו לאחר הארכה.

פארמה, שהפכה לקבוצה הראשונה באיטליה שרושמת שלוש עליות רצופות, החלה את 2018/19 ברגל שמאל עם הפסד ביתי 1:0 לפיזה. וולה של רוברטו זמאריני בדקה ה-28 הותיר את האוהדים באניו טארדיני בהלם, גם כניסתו של ג'ונתן ביאביאני לא מנעה הפסד מביך מול היריבה מהליגה השלישית.

שחקני פארמה מאוכזבים, במרכז מאסימו גובי. GettyImages
פתיחה צולעת. מאסימו גובי ושחקני פארמה המאוכזבים/GettyImages

גם פרוזינונה הפסידה בבית ליריבה מהליגה השלישית, 2:0 לסודטירול. רוקו קונסטנטין הכניע את מרקו ספורטיילו בדקה ה-40, ודקה לפני הסיום היה זה המחליף ג'אנלוקה טורקטה שסגר עניין.

אמפולי, אלופת הסרייה B בעונה הקודמת, הובסה במגרשה 3:0 על ידי צ'יטאדלה שסיימה שישית בליגת המשנה. סטפנו סקאפיני כבש צמד בדקות 16 ו-54, ומאתיה פינוטו השלים את החגיגה בדקה ה-65.

קווין פרינס בואטנג כבש בבעיטה מהאוויר שער בכורה רשמי במדי ססואולו, שהביסה 1:5 את טרנאנה. דומניקו ברארדי הוסיף צמד, אלפרד דאנקן ופדריקו מניאנלי השלימו את החגיגה. גם טורינו ניצחה בקלות, 0:4 את קוסנזה, כשהחלוץ אנדראה בלוטי חתום על צמד ודניאלה באזלי ותומאס רינקון משלימים.

משחקים נוספים:

קייבו - פסקארה 0:1
סמפדוריה - ויטרבזה 0:1
קליארי - פאלרמו 1:2
בולוניה - קאלצ'ו פאדובה 0:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully