וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל דרשה מערוץ היוטיוב של האוהדים להסיר את שם המועדון משמו

באנגליה מדווחים כי ערוץ Arsenal Fan TV הפופולארי אולץ להחליף את שמו לאחר מגעים מול המועדון במהלך הקיץ, אולם שני הצדדים לא הוציאו שום הודעה בנושא וסירבו להגיב

רובי לייל מגיש תכנית האוהדים של ארסנל. GettyImages
רובי לייל מ-Arsenal Fan TV/GettyImages

ערוץ היוטיוב הפופולארי של אוהדי ארסנל, Arsenal Fan Tv, שינה את שמו כאשר על פי הדיווחים מדובר בתכתיב שהגיע אחרי דיונים קיציים מול המועדון. רבים מחובבי הכדורגל באנגליה הופתעו כאשר ערוץ היוטיוב הפופולארי הוצג בשם AFTV לאחר המשחק מול מנצ'סטר סיטי ביום ראשון האחרון, אבל מסתבר שמאחורי הקלעים נעשתה עבודה של המועדון כדי לשנות את המיתוג שלו.

לפי הדיווחים הרבים באנגליה, המועדון ביקש מהערוץ להסיר מכל המיתוג שלו את שם המועדון, כולל מכל סרטוני הווידאו וכיוצא בכך. לפי "הסאן" ארסנל לא הוציאו מכתב אזהרה או איימה בתביעה, אבל בין הצדדים התקיימו דיונים במהלך הקיץ. המועדון והערוץ הפופולארי לא הוציאו איזושהי הודעה רשמית, אבל שמו של חשבון היוטיוב שמפעיל את הערוץ שינה את שמו.

הערוץ נוסד באוקטובר 2012 על ידי שדר הרדיו וזמר הרגאיי לשעבר רובי לייל ומאז צבר כמות צפיות אדירה כשהמספרים עומדים כעת על 487,500,00 צפיות בכל הסרטונים של הערוץ מאז הקמתו כמו גם 820 אלף מנויים. בערוץ מופיעים אוהדים שהפכו מפורסמים כמו קלאודיו "קלוד" קלגארי, טיי, דיטי וטרופז. הערוץ צבר פופולאריות אדירה במיוחד לאור הכישלונות של המועדון בשנים האחרונות תחת ארסן ונגר כשבקטעים רבים נמחתה ביקורת חריפה על המאמן הצרפתי וחלק מהמופיעים היו חברים בכירים בקמפיין "WengerOut".

הערוץ משך גם תשומת לב רבה במדיה המסורתית כשלייל מראיין רבות גם שחקני עבר ובעלי תפקידים במועדון, כמו גם עיתונאים בכירים. גארי נוויל העביר בעבר ביקורת חריפה על הערוץ, אך מיד לאחר מכן קיים מפגש עם כוכביו ודיבר איתם על דעתו. מי שעוד מתח ביקורת על הערוץ היה מגן התותחנים הקטור ביירין, שבפברואר 2018 אמר: "זה כל כך לא בסדר שמישהו טוען שהוא אוהד אבל כל ההצלחה שלו תלויה בכישלון. איך זה יכול להיות אוהד? יש אנשים שמחפשים לעשות כסף בצורה שלהם וכל אחד רשאי לעשות את זה".

עוד בנושא:
Arsenal Fan TV הפכה בעונה שעברה גם לתכנית טלוויזיה

סרטון שצבר למעלה מ-350 אלף צפיות לאחר ההפסד לסיטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully