וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד הצלחה ל-ArsenalFanTV: ערוץ היוטיוב מגיע לטלוויזיה

ערוץ 4 האנגלי הודיע כי מנחה ומייסד טלוויזיית האוהדים של ארסנל, רובי לייל, ינחה תכנית לילית בה ידונו אוהדים על מצב הקבוצות שלהם. ערוץ היוטיוב הוקם ב-2012 והפך להצלחה מסחררת

רובי לייל מגיש תכנית האוהדים של ארסנל. GettyImages
רובי לייל, המנחה והמייסד/GettyImages

הישג ענק לטלוויזיית האוהדים של ארסנל, הידועה באנגליה בשם ArsenalFanTV, והמייסד והמנהל של ערוץ היוטיוב רובי לייל. כוכבי הערוץ יעברו לטלוויזיה ויופיעו בערוץ 4 בתכנית בשם "תכנית אוהדי הכדורגל האמיתיים", אותה ינחה לייל עצמו ובה יתארחו אוהדים מערוצי יוטיוב של קבוצות אחרות גם וינתחו את מצב הקבוצות שלהם. התכנית תהיה בת חצי שעה ותשודר בימי שישי בשעה 00:05. בתחילה ישודרו ארבעה פרקים ולאחר מכן יוחלט האם להמשיך.

ערוץ 4 מסר: "מהפכת אוהדי הכדורגל מגיע לטלוויזיה ואוהדים יקבלו את ההזדמנות שלהם להביע את דעתם על מה שקורה בקבוצות שלהם בפרמיירליג. זה נעשה עבור האוהדים ועל ידי האוהדים ומי שינחה את זה יהיה רובי לייל. זו תהיה תכנית נטולת צנזורות שלא תהיה רגועה ושקטה וידונו בה על כל השערוריות האחרונות מהמשחק היפה. זה הולך להיות מרגש". לייל עצמו סיפר: "זה נהדר שאנחנו יכולים להעביר את מה שאנחנו עושים גם לטלוויזיה. זה יהיה פנטסטי ויביא משהו חדש לצורה בה המשחק מסוקר. לא נהיה בובות ונביא את הקול האותנטי של האוהדים".

לייל הקים את ArsenalFanTV ב-2012 כשהוא מסתובב עם מצלמה ומיקרופון ומראיין את אוהדי הקבוצה אחרי משחקים. עם הזמן הערוץ צבר יותר ויותר מעריצים מושבעים, כשביניהם אפשר למנות גם את נואל גלאגר וידוענים אחרים. בסך הכול לערוץ היוטיוב יש 740 אלף מנויים וחלק מהסרטונים בו מגיעים למיליון צפיות. כמו כן, יש אוהדים שעם השנים הפכו למזוהים מאוד עם הערוץ והם קבועים בערוץ כמו קלוד, DT, טיי ואחרים.

רובי לייל מגיש תכנית האוהדים של ארסנל. GettyImages
הצלחה מסחררת. לייל/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • ארסנל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully