וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: העירייה אישרה הקצבה של מיליון שקל וחצי למועדון

14.8.2018 / 19:57

מועצת העיר הסכימה לבקשתו של גנאיים וכעת הקבוצה צפויה להעביר את התקציב בבקרה ולצאת לדרך. קלאודמיר וראדי יוכלו לשחק, בני בן זקן יירד אל הקווים. סכנין תפנה אל באר שבע בנוגע לגדיר

אדריאן הרבשטיין

עיריית סכנין אישרה הערב (שלישי) הקצבה של מיליון שקלים וחצי לבני סכנין. לאחר המתנה ארוכה ובקשה של ראש העירייה מאזן גנאיים ממועצת העיר, אושרה היום ההקצבה החריגה למועדון הכדורגל המקומי.

כעת בבני סכנין צפויים סוף סוף להעביר את הקבוצה בבקרת התקציבים. לפיכך תוכל הקבוצה לשלב את שחקני הרכש שהגיעו הקיץ, ובראשם כמובן קלאודמיר ומהראן ראדי, כבר במשחק האחרון בגביע הטוטו ובפתיחת הליגה. גם המאמן החדש של הקבוצה בני בן זקן יוכל לעמוד על הקווים אחרי שישב ביציע במשחקי גביע הטוטו עד כה. כמו כן, בסכנין ייעשו כעת מאמצים לצרף את חלוץ הפועל באר שבע מוחמד גדיר. בקבוצה צפויים לפנות בימים הקרובים לאלופה בהצעה רשמית כשבכל מקרה בסכנין לא ישלמו את השכר שהחלוץ מרוויח בדרום. לכן, האלופה תצטרך להחליט האם היא מעניקה לו פיצוי כלשהו ומאפשרת לו לעזוב לסכנין או מורידה את העניין מסדר היום.

אחרי אישור התקציב הצפוי, בסכנין יפעלו להכשיר את אצטדיון דוחא למשחקי הליגה. כזכור, האצטדיון אושר על ידי המשטרה רק למשחקי גביע הטוטו, אך במועדון מאמינים שיאושר גם למשחקי הליגה.

עוד בנושא:
שון גולדברג חתם בהפועל חיפה
הבלם אולריש מלקה חתם בהפועל תל אביב
ברק אברמוב: "אני ממשיך בבני יהודה"

מאמן בני סכנין בני בן זקן. אדריאן הרבשטיין
אפשר לצאת לדרך בצורה רצינית. בן זקן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully