וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדו אלונסו הודיע על פרישה מפורמולה 1: "הגיע הזמן לעבור הלאה"

הנהג הספרדי בן ה-37, שהיה אלוף עולם פעמיים, הודיע שהוא עוזב את ההגה אחרי 17 שנות נהיגה: "נהנתי מכל דקה. ליבי עם מקלארן לנצח ומי יודע, אולי אחזור ביום מן הימים"

נהג הפורמולה 1, פרננדו אלונסו הספרדי, הודיע היום (שלישי) על פרישה בגיל 37 אחרי 17 שנות נהיגה. מי שהיה אלוף עולם פעמיים (2005, 2006) לא יעלה על המסלול בשנת 2019 ויחפש הזדמנויות ואתגרים אחרים. אלונסו הוגדר בזמנו כאלוף העולם הצעיר ביותר אי פעם, ובנוסף לכישרון שלו הוא ידוע בקור הרוח שלו. הוא הוכתר כאלוף עולם כשהיה נהג בקבוצת רנו, ומאז עבר גם במקלארן ופרארי, וב-2015 חזר למקלארן בה יתחרה עד סוף שנת 2018.

אלונסו אמר בהודעתו הרשמית: "אחרי 17 שנים נפלאות בספורט המדהים, הגיע הזמן לעבור הלאה למשהו שונה. נהנתי מכל דקה ואני רוצה להודות לכל האנשים שעזרו לי להשיג את הרגעים המיוחדים הללו. אני אשתתף בתחרויות עד סוף שנת 2018 עם המון תשוקה ומחויבות".

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
פורמולה 1: לואיס המילטון ניצח בגרנד פרי הונגריה והגדיל את יתרונו
פורמולה 1: דניאל ריקיארדו ניצח בגרנד פרי מונאקו

נהג הפורמולה 1 פרננדו אלונסו. AP
"יש אתגרים חדשים מעבר לפינה". פרננדו אלונסו/AP

על העתיד: "יש אפשרויות מרגשות ואתגרים חדשים מעבר לפינה. אני נהנה מכל רגע בחיי, אבל אני מוכרח לחקור אפשרויות להרפתקאות חדשות. אני רוצה להודות לכולם במקלארן. ליבי עם הקבוצה הזאת לנצח. אני יודע שהם ישתפרו בעתיד ומי יודע, אולי אחזור ביום מן הימים. בניתי כל כך הרבה מערכות יחסים עם אנשים מהקבוצה, ואני רוצה להודות להם על ההזדמנות שהם נתנו לי. אני מרגיש שהם עזרו לי להשתפר ולהפוך לנהג שלם מאי פעם".

על קבלת ההחלטה: "קיבלתי את ההחלטה לפני מספר חודשים. אני רוצה להודות לכולם: קבוצתי וחבריי לקבוצה, קבוצותיי וחבריי לקבוצה לשעבר, המתמודדים שעלו מולי למסלול, קולגות, חברים, עיתונאים וכל מי שהיה חלק מקריירת ה-F1 שלי. אני כמובן גם רוצה להודות לאוהדיי מכל רחבי העולם. אני משוכנע שאנחנו ניפגש בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully