וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: דניאל ריקיארדו ניצח בגרנד פרי מונאקו

הנהג האוסטרלי של רד בול זינק מהמקום הראשון ושמר עליו למרות בעיות במנוע. סבסטיאן פטל סיים שני וצימק את הפער מאלוף העולם לואיס המילטון שהגיע שלישי ל-14 נקודות

דניאל ריקיארדו נהג קבוצת רד בול. רויטרס
סגירת מעגל במונאקו. דניאל ריקיארדו/רויטרס

ב-2016 זינק דניאל ריקיארדו מהמקום הראשון בגרנד פרי מונאקו, אבל הפסיד ללואיס המילטון וסיים רק במקום השני. שנתיים אחרי, הנהג האוסטרלי של רד בול השיג את התיקון כשזינק מהפול פוזישן בפעם השנייה בקריירה, והפעם גם חצה ראשון את קו הסיום במסלול האהוב עליו במונטה קרלו. רד בול חגגה ניצחון במרוץ ה-250 שלה בפורמולה 1.

ריקיארדו סיים ראשון בכל הסשנים של המוקדמות, ניצח במקצה הדירוג בשבת וגם היוך כאמור חרך את המסלול והשיג ניצחון שני העונה, אחרי שעשה את זה גם בגרנד פרי של סין. אלא שהפעם זה קרה כאשר המנוע על חצי כוח, והמכונאי החמיא לו בקשר: "זה מדהים, אני לא יודע איך עשית את זה, דניאל. זה מדהים". ריקיארדו השיב: "כל הכבוד חברים, סגרנו מעגל".

סבסטיאן פטל, שניצח במרוץ הזה בעונה שעברה עם הפרארי שלו, סיים הפעם שני וצימק את הפער מלואיס המילטון שהגיע שלישי ל-14 נקודות בדירוג הכללי אחרי שישה סיבובים מתוך 21 העונה. קימי רייקונן סיים רביעי עבור פרארי, ואלטרי בוטאס ממרצדס הגיע חמישי ופרננדו אלונסו נאלץ לפרוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully