וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצעד חריג: ליברפול דיווחה למשטרה על עבירת תנועה של מוחמד סלאח

סרטון מעורר מחלוקת של המצרי בו הוא נראה מסמס בזמן נהיגה ומתעלם בהפגנתיות מאוהדים הופץ ברשת. בתגובה, הקבוצה פנתה למשטרת מרסיסייד והחליטה להענישו גם בוועדת משמעת פנימית

AP

אחרי שנה חלומית בה הפך ליקיר אוהדי ליברפול, ייתכן שמעמדו של מוחמד סלאח עומד להשתנות. אמש (שני) הופץ ברשת סרטון של החלוץ המצרי, ובו הוא מתועד אחרי הניצחון 0:4 על ווסטהאם כשהוא מסמס בזמן נהיגה ומתעלם בהפגנתיות מכמה צעירים אוהדי ליברפול שמבקשים ממנו חתימה. הסרטון צולם ככל הנראה בזמן שרכבו של סלאח עמד במקום בעקבות פקק תנועה, אולם בבריטניה החזקת טלפון בזמן נהיגה אסורה גם במצב שכזה.

אחרי שקטע הוידאו הפך ויראלי, הקבוצה הגיבה בצעד חריג למדי: היא דיווחה עליו למשטרה, והודיעה כי תשקול להעניש אותו אחרי ועדת משמעת פנימית. "אחרי שיחות עם השחקן, התרענו בפני משטרת מרסיסייד על התנהגותו ועל הנסיבות שהובילה למקרה המצער", נכתב בהודעה הרשמית מטעם ליברפול. "שוחחנו עם השחקן ונגיב למקרה גם באופן פנימי. יותר מכך לא נגיב".

למרות המהלך המפוקפק מצד הקבוצה, סלאח הגיע לאימון הבוקר של ליברפול כרגיל. העונש הקבוע בחוק הבריטי - קנס בגובה 200 ליש"ט - בוודאי לא יפגע משמעותית בכיסו של סלאח, שרק לאחרונה חתם על חוזה חדש לחמש שנים בקבוצה עם שכר שבועי של 200 אלף ליש"ט - אולם הנזק התדמיתי שנגרם לו, הן מול האוהדים והן מול הקבוצה, בהחלט גדול יותר.

עוד בנושא

נוויל תקף את מוריניו: "המשחקים של מנצ'סטר יונייטד קשים לצפייה"
דויד סילבה הודיע על פרישה מנבחרת ספרד: "הגשמתי את כל חלומותיי"
"אדריאן ראביו סירב להארכת חוזה בפריס סן ז'רמן", ברצלונה תחטוף?

הסרטון המדובר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully