וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריצ'רד האוול במשא ומתן מתקדם עם מלאגה הספרדית

13.8.2018 / 22:15

.שחקנה של הפועל ירושלים, שצפוי לספוג עונש שימנע ממנו לשחק בליגת העל ובנבחרת ישראל לאחר שנכשל בבדיקת סמים, צפוי לעבור לספרד. כריס ג'ונסון נחת: "שמעתי דברים נהדרים על הקבוצה"

עריכת וידאו:ניר חן

ריצ'רד האוול, ששיחק בעונה שעברה בהפועל ירושלים, נמצא במשא ומתן מתקדם עם מלאגה הספרדית. את מלאגה, שתשחק העונה ביורוקאפ, מאמן לואיס קאסימירו שהוביל את גל מקל וגראן קנאריה ליורוליג הודות לעונה נהדרת בליגה הספרדית. אם יחתום, האוול צפוי לחלוק את הקו הקדמי יחד עם כוכב נבחרת גאורגיה גיורגי שרמדיני, מתיאס לסור שהגיע מהכוכב האדום בלגרד וקייל ווילצ'ר שעשה את הדרך מאולימפיאקוס.

לפני כשלושה שבועות התגלה כי האוול נכשל בבדיקת סמים שנערכה לו אחרי המשחק הראשון של ירושלים בסדרת רבע גמר הפלייאוף מול גלבוע/גליל. הוא צפוי לספוג עונש שיימנע ממנו לשחק בליגת העל או בנבחרת ישראל, אבל לא מפריע לו למצוא לעצמו קבוצה חדשה באירופה.

האוול בן ה-27 החל את דרכו בישראל כשחקן זר של עירוני נהריה, אליה הצטרף בקיץ 2015. בעונה שעברה הודח עם ירושלים בשלב הראשון של היורוקאפ, תוך שהוא תורם 11.8 נקודות ו-5.7 ריבאונדים למשחק; ביורובאסקט שנערך אשתקד בתל אביב העמיד ממוצעים של 17.8 נקודות ו-5.8 ריבאונדים במדי הנבחרת; ובמוקדמות גביע העולם ניפק 11.7 ו-5.7 בהתאמה.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
הפועל ירושלים: ג'ו לואל-אקול חתם, הלפרין סירב להצעה מאשדוד
תוכנית הפיצול, גירסת הפועל ירושלים: סימני השאלה וסימני הקריאה בסגל הנבנה

ריצ'ארד האוול שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
בדרך לספרד? ריצ'רד האוול/ברני ארדוב

מי שנחת הערב (שני) בישראל הוא שחקנה החדש של הקבוצה מהבירה, כריס ג'ונסון, שאמר עם נחיתתו: "שמעתי דברים נהדרים על ירושלים, על הקבוצה, אני מצפה לפגוש את הצוות המקצועי ואת החברים לקבוצה. אני לא יודע יותר מדי דברים על הפועל אבל שמעתי שיש אוהדים מאוד תומכים לקבוצה, אני מצפה לפגוש כולם. לדבר עם סטודמאייר? אל יצא לי, אני יודע שהוא התחבר לירושלים. אני בחור שעובד קשה, על ומחוץ לפרקט. מנהיג קולני שמשחק חזק. אני עושה מה שהמאמנים מבקשים וצריכים ממני. מנסה לתת את מה שאני יכול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully