וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: ג'ו לואל-אקול חתם, הלפרין סירב להצעה מאשדוד

13.8.2018 / 15:17

האוסטרלי (24, 2.13 מ') חתם על חוזה ארוך טווח ועשוי להיות מושאל לקבוצה אחרת. שיחק בשנתיים האחרונות במכללת ביילור. בירושלים מעריכים שהלפרין יסכים לקבל את תפקיד המנהל המקצועי

אימג'בנק GettyImages

הסנטר האוסטרלי, ג'ו לואל-אקול, חתם היום (שני) על חוזה ארוך טווח בהפועל ירושלים, כך הודיע המועדון. לואל-אקול בן ה-24 מתנשא לגובה של 2.13 מטר וייתכן שבעונה הראשונה הוא יושאל. בירושלים מאמינים שאמארה סטודמאייר יצטרף ובמקביל ממתינים להחלטה בעניינו של טיישון תומאס, שנכשל בבדיקת סמים בסיום העונה שעברה.

לואל-אקול שיחק בשנתיים האחרונות במכללת ביילור. בעונה הראשונה העמיד ממוצעים של 9.1 נקודות, 6.7 ריבאונדים ו-2.5 חסימות ב-26.1 דקות משחק. בעונה השנייה שהסתיימה לפני כמה חודשים, הממוצעים שלו עמדו על 14 נקודות, 8.6 ריבאונדים ו-1.9 חסימות ב-31 דקות משחק.

לואל-אקול המכונה "ג'ו ג'ו" הוא בנו של פוליטיקאי מוכר מדרום סודן. הוא נולד במדינה האפריקאית עד שמשפחתו נמלטה ממנה בגלל מלחמת האזרחים, התגורר כשנתיים במחנה פליטים באוגנדה ובגיל חמש עבר לאוסטרליה.

הוא התחיל לשחק כדורסל רק כשהגיע לכתה י"א, אבל הצליח להתבלט וקיבל מלגה לקולג' קהילתי בקנזס. בשנה הראשונה שלו שם (2015) כמעט ולא שיחק בגלל בעיה שהתגלתה בליבו, אבל בהמשך הפך לכוכב של הקבוצה וקיבל הצעה להצטרף לביילור.

עוד בנושא:

הפועל ירושלים הודיעה על החתמת דאשון באטלר: "חיזוק משמעותי"
ג'יימס פלדין חתם לעונה בהפועל ירושלים: "בא לעזור לזכות בתארים"

שחקן מכללת ביילור, ג'ו לואל-אקול. GettyImages
נחשב לחוסם מצטיין. לואל-אקול/GettyImages

יותם הלפרין דחה היום (שני) את הצעתה של מכבי אשדוד. בהפועל בירושלים מעריכים כי יסכים לקבל את תפקיד המנהל המקצועי בקבוצה ואמרו: "יש לנו הערכה רבה ליותם". יחד עם זאת, יש לציין כי הלפרין בודק הצעות נוספות בליגת העל.

ירושלים הודיעה גם כי מאמן הכושר רוברטו ייצי הצטרף לצוות המקצועי. ייצי בן ה-32 מגיע מאיטליה על מנת לשמש כמאמן הכושר והיכולות הגופניות של הקבוצה לעונה הקרובה. הוא בעל תואר שני במדעי ספורט וטכניקה מטעם אוניברסיטת הספורט פורטו איטליקו רומא ובנוסף קיבל תואר ממוחה באימון גופני למקצוע הכדורסל מטעם איגוד הכדורסל האיטלקי בתפקידו האחרון שימש כמאמן הכושר של נבחרת איטליה עד גיל 18.

איתי שלח הצטרף גם אף הוא ויהיה חלק מהצוות המקצועי בעונה הקרובה.

(עדכון ראשון: 11:19)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully