וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס פלדין חתם לעונה בהפועל ירושלים: "בא לעזור לזכות בתארים"

11.8.2018 / 20:25

הגארד האמריקאי, ששיחק בעונה החולפת בכוכב האדום בלגרד, חתם רשמית. קטש: "החתמה משמעותית עבור הקבוצה שבנינו, ג'יימס הוא שחקן מאוד מגוון". פלדין: "משתוקק לשחק בפני הקהל של ירושלים". על מועמדותו של פלדין פורסם לראשונה בוואלה! ספורט

ג'יימס פלדין שחקן הפועל ירושלים. אתר הפועל ירושלים, אתר רשמי
ברוך הבא/אתר רשמי, אתר הפועל ירושלים

הפועל ירושלים הודיעה הערב (שבת) על החתמתו של הגארד ג'יימס פלדין לעונה הקרובה. פלדין (30, 1.93) מצטרף למועדון לאחר ששיחק בשלוש השנים האחרונות ביורוליג - בעונה האחרונה בכוכב האדום בלגרד (קלע בשורותיה 11.6 נק' למשחק ביורוליג + 14.6 נק' בליגה האדריאטית ב-43% לשלוש) ולפני כן במשך שנתיים בקבוצת הפאר היוונית פנאתינייקוס (בה זכה באליפות יוון ובתואר ה-MVP של הגביע היווני ב-2017).

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש: "מדובר בהחתמה מאוד משמעותית עבור הקבוצה שבנינו, ג'יימס הוא שחקן מאוד מגוון ובעל יכולות התקפיות מרשימות. יש לו נסיון ברמות הגבוהות ביותר ביבשת וזאת לצד היותו ספק נקודות מוכח. כל אלו יהוו עבורינו כלים חשובים העונה". פלדין עצמו, שהכריז על הגעתו לבירה בחשבון האינסטגרם, אמר: "שיחקתי באואקה ובבלגרד בפני שני קהלים מהטובים באירופה. שמעתי כבר מחברים ששיחקו בהפועל על הקהל בארנה ואני משתוקק לשחק בשבילם. אני יודע שיש למועדון מטרות גבוהות ואני בא לעזור לנצח ולזכות בתארים".

פלדין (30, 1.93), יליד ניו יורק, הוא שחקן נבחרת הרפובליקה הדומיניקנית ונחשב לקלע אבסולוטי מחוץ לקשת השלוש. הוא החל להופיע באירופה כבר לפני שמונה שנים, ובשלוש העונות האחרונות הפך לשחקן לגיטימי ביורוליג: תחילה בפנאתינייקוס, בה שיחק במשך שנתיים וקלע 7.4 נקודות לערב, ואשתקד בכוכב האדום בלגרד.

למשחק, אבל בסרביה מדווחים כי לא מן הנמנע שהוא יסיים את דרכו במועדון על אף שהוא חתום על חוזה לעונה נוספת. לצד תצוגות מרשימות - בהן 30 ו-26 נקודות נגד ולנסיה, 29 מול אנאדולו אפס, 21 נגד פאו, 19 מול מכבי תל אביב ו-18 נגד ריאל מדריד - הוא סבל מחוסר יציבות ולא הצליח לחבר שלושה משחקים רצופים בדאבל פיגרס. מצבת הגארדים של עודד קטש כוללת נכון לעכשיו את ג'ייקובן בראון, תמיר בלאט, בר טימור ויוגב אוחיון.

עוד בנושא:

לפרסום הראשון: הפועל ירושלים מעוניינת בג'יימס פלדין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully