וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים הודיעה על החתמת דאשון באטלר: "חיזוק משמעותי"

12.8.2018 / 10:13

הקבוצה מהבירה ממשיכה להתחמש. הפורוורד האמריקאי (30, 2.01 מטר) שיחק בשנים האחרונות באולם הגרמנית: "שמח להצטרף למועדון עם שאיפות גדולות וקהל תומך". קטש: "שחקן ורסטילי"

עריכת וידאו:ניר חן

הפועל ירושלים הודיעה הבוקר (ראשון) על החתמתו לשנתיים של דאשון באטלר (30, 2.01 מטר). הפורוורד האמריקאי הוא בוגר מכללת ווסט וירג'יניה שנבחר על ידי מיאמי היט בסיבוב השני בדראפט 2010. למרות זאת, הוא לא שיחק מעולם ב-NBA ובשנים שחלפו מאז סיים את הקולג', לבש את מדי ריגה (לטביה), אוסטין טורוס (ליגת הפיתוח), אלסט (בלגיה), ריימס (צרפת) ואולם (גרמניה).

בעונה החולפת, בה שימש כקפטן אולם, העמיד באטלר ממוצעים של 10.9 נקודות ו-4.6 ריבאונדים למשחק ביורוקאפ ו-10.3 נקודות ו-4.5 ריבאונדים בבונדסליגה הגרמנית.

מאמן הקבוצה, עודד קטש, אמר: "דאשון הוא חיזוק משמעותי מאוד לקבוצה שאנחנו בונים כאן. אין לי ספק כי היכולות הוורסטיליות שלו בשני צידי המגרש, יחד עם הניסיון שהוא מביא איתו, יגוונו את הקבוצה ויעזרו לנו להתחרות ברמות אליהן אנו שואפים"

באטלר אמר לאתר הרשמי של הפועל ירושלים: "שמח מאוד להצטרף למועדון עם שאיפות גבוהות וקהל נהדר ותומך. שיחקתי בארנה לפני שנתיים והתרשמתי מאוד לטובה מהאווירה ומהקבוצה. יש לנו הרבה עבודה לעשות כדי להגיע להישגים ואני כבר מצפה לפתיחת העונה".

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
ג'יימס פלדין חתם לעונה בהפועל ירושלים: "בא לעזור לזכות בתארים"
"לפרוש תמיד אפשר": הפלונטר שאליו נקלע יותם הלפרין בגיל 34

דשון באטלר שחקן מכללת ווסט וירג'יניה. Jim McIsaac, GettyImages
דאשון באטלר במדי ווסט וירג'ינה/GettyImages, Jim McIsaac

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully