וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא ישראלי ומקום 7 באליפות אירופה למארו טפרי בריצת המרתון

הרץ בן ה-26 עצר את השעון על 2:13:00 שעות, שיפור של דקה ו-21 שניות לשיא של היילה סטאין מאוקטובר 2003. טפרי האיץ בקילומטרים האחרונים עד שסיים עם הישג נהדר בברלין

רויטרס

הישג יפה מאוד היום (ראשון) למארו טפרי באליפות אירופה באתלטיקה שמתקיימת בברלין. הרץ למרחקים ארוכים סיים במקום השביעי בריצת המרתון תוך שהוא עוצר את השעון על 2:13:00 שעות ומנפץ את השיא הישראלי. השיא הקודם היה שייך להיילה סטאין, 2:14:21 שעות, והוא קבע אותו במרתון ונציה באוקטובר 2003.

טפרי בן ה-26 היה מדורג במקום ה-20 במחצית הדרך (סביבות הקילומטר ה-21), אבל אז התחיל לפרוץ קדימה. הוא עבר כמה מתחרים, נכנס לעשירייה המובילה בסביבות הקילומטר ה-30 וממש לפני הסיום חלף על פני למאוורק קטמה האוסטרי, תוך שהוא מטפס למקום השביעי.

קואן נארט הבלגי ניצח בתחרות בזמן של 2:09:51 שעות ועלה לראש הפודיום. הוא הקדים את טדסה אברהם השוויצרי (2:11:24 שעות) ויאסין ראשיק האיטלקי (2:12:09 שעות), שזכו במדליות הכסף והארד בהתאמה.

טפרי הנרגש סיכם את הופעתו: "אני ממש שמח. הייתה לנו תוכנית ברורה והשתדלתי לעמוד בה. חשבתי על השיא הישראלי כי אין ספק שלפי הכושר ולפי התוצאות בחצי, הוא היה בהישג יד, אבל אני חייב להודות שלא חשבתי שאשפר אותו עד כדי כך".

לונה צ'מטאי שכבר זכתה במדליית הזהב בריצה ל-10,000 מטר, תשתתף הערב בגמר הריצה ל-5,000 מטר. אדווה כהן תתחרה בגמר 3,000 מכשולים.

עוד בנושא:

חנה קנייזבה מיננקו סיימה במקום החמישי בגמר הקפיצה המשולשת
אליפות אירופה באתלטיקה: אדווה כהן בגמר 3,000 מטר מכשולים
הנשיא ריבלין שוחח עם לונה צ'מטאי: "גאווה ישראלית אמיתית"

מארו טפרי רץ מרתון. טיבור יגר עבור איגוד האתלטיקה, אתר רשמי
נכנס לספרי ההיסטוריה. טפרי/אתר רשמי, טיבור יגר עבור איגוד האתלטיקה
  • עוד באותו נושא:
  • מארו טפרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully