וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנה קנייזבה מיננקו סיימה במקום החמישי בגמר הקפיצה המשולשת

אחרי שלונה צ'מטאי השיגה מדליית זהב היסטורית באליפות אירופה בברלין, מיננקו נאלצה להסתפק במקום החמישי אחרי שהשיגה 14.37 מטר בקפיצה הראשונה שלה. פפרחיסטו היווניה זכתה בזהב

חנה קנייזבה מיננקו קופצת משולשת ישראלית. רויטרס
לא השיגה מדליה. חנה קנייזבה מיננקו/רויטרס

אחרי ההופעה המופלאה של לונה צ'מטאי, שנכנסה לספרי ההיסטוריה של האתלטיקה הישראלית, גם חנה קנייזבה מיננקו חיפשה היום (שישי) מדליה בגמר הקפיצה המשולשת באליפות אירופה בברלין, אך לצערה תוצאה של 14.37 מטר אשר השיגה בקפיצה הראשונה שלה לא הספיקה והיא סיימה במקום החמישי וללא מדלייה. פרסקבי פפרחיסטו היווניה זכתה בזהב הודות ל-14.60 מטר שהשיגה בקפיצה השנייה. קריסטין גיריש הגרמנייה זכתה בכסף ואנה פלטיירו הספרדייה בארד.

בארון התארים של קופצת המשולשת הישראלית יש מדליית כסף באליפות העולם בבייג'ינג 2015, ומדליית כסף באליפות אירופה 2016 באמסטרדם, אליה לא הצליחה להוסיף מדליה נוספת, שיכולה הייתה להיות השישית של ישראל באליפות אירופה והשנייה באליפות הנוכחית אחרי ההישג הגדול של לונה צ'מטאי, שהשיגה מדלית זהב בריצת 10,000 מטר ביום רביעי.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
אליפות אירופה באתלטיקה: אדווה כהן בגמר 3,000 מטר מכשולים
הנשיא ריבלין שוחח עם לונה צ'מטאי: "גאווה ישראלית אמיתית"

כך זה קרה

קפיצה 1: קנייזבה מיננקו עם 14.37

קריסטין גיריש הגרמנייה השיגה שיא אישי כבר בקפיצה הראשונה של הגמר עם 14.45 מטר. חנה קנייזבה מיננקו הייתה המתמודדת ה-11 מתוך 12 לקפוץ והיא השיגה תוצאה של 14.37 אשר שמה אותה קרוב מאוד למוליכות גיריש ואנה פלטיירו.

קפיצה 2: קנייזבה מיננקו פסלה

אחרי שפסלה בניסיון הראשון שלה, פרסקבי פפרחיסטו היווניה השיגה את התוצאה הטובה ביותר עד כה עם 14.60 מטר, תוצאה שהשוותה את שיאה העונתי. קנייזבה מיננקו פסלה בקפיצה השנייה שלה.

קפיצה 3: קנייזבה מיננקו עם 14.15

בקפיצה השלישית קנייזבה מיננקו השיגה 14.15 מטר אך עוד לפני כן, בשל תוצאות רעות של הקופצות לפניה, היא הבטיחה את מקומה בגמר של הגמר עם המקום הרביעי והיא תקפוץ שלוש פעמים נוספות.

חנה קנייזבה מיננקו קופצת משולשת ישראלית. רויטרס
אולי בפעם הבאה. חנה קנייזבה מיננקו/רויטרס

קפיצה 4: קנייזבה מיננקו פסלה

אנדראה אלנה פנטורויו הרומנייה השיגה 14.38 מטר ועלתה למקום הרביעי על חשבונה של קנייזבה מיננקו, שפסלה גם בניסיון הרביעי וירדה למקום החמישי בדירוג.

קפיצה 5: קנייזבה מיננקו עם 13.65 מטר

בניסיון החמישי קנייזבה מיננקו השיגה 13.65 מטר. המשמעות: היא מוכרחה להשיג תוצאה גבוהה מ-14.42 בקפיצה השישית והאחרונה על מנת שיהיה לה סיכוי לסיים את הערב עם מדלייה.

קפיצה 6: קנייזבה מיננקו עם 13.94 מטר

בקפיצה האחרונה שלה קנייזבה מיננקו השיגה 13.94 מטר והיא תסיים את התחרות במקום החמישי. פרסקבי פפרחיסטו זכתה בזהב הודות ל-14.60 מטר שהשיגה בקפיצה השנייה. קריסטין גיריש הגרמנייה זכתה בכסף ואנה פלטיירו הספרדייה בארד.

קופצת ישראלית חנה קנייזבה מיננקו. רויטרס
חנה קנייזבה מיננקו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully