וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון לסכם את מכירת בית"ר ירושלים למשה חוגג תמורת 26 מיליון שקל

11.8.2018 / 23:32

אחרי פסק זמן במהלך סוף השבוע, המו"מ צפוי להיכנס להילוך גבוה ביום ראשון. גורמים שמעורבים בעסקה מנסים להביא לפשרה בין טביב לחוגג ודורשים שהבעלים הנוכחי יעביר מסמך עם דרישות ברורות

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בעלי בית"ר ירושלים, אלי טביב, חזר מחופשה ביוון והחל בשיחות רצופות עם עורכי דינו לקראת המשך המו"מ למכירת המועדון לאיש העסקים, משה חוגג. כרגע טביב מתעקש על לקבל 20 מיליון שקל, כשבנוסף חוגג גם יצטרך לקחת על עצמו את תשלום החובות בסך 8 מיליון שקל - בזאת בניגוד לסיכום הקודם שדיבר על 4 מיליון שקל.

חוגג לא מוכן לזוז מההצעה שלו ולכן הגורמים שמעורבים בעסקה מנסים למצוא מתווה במסגרתו כל צד יתגמש מעט, כשסכום כסף נוסף יגויס מאנשי עסקים ו/או ספונסרים - תחום בו ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, מוכן לסייע. בסביבתו של ברקת אמרו אתמול: "הוא רוצה לסייע, אבל לא ייתן יד לניסיון של טביב לסחוט עוד ועוד כסף. הוא קיבל קבוצה בחינם וצריך לומר תודה שהוא בכלל מקבל עליה כסף".

כרגע ישנם לחצים עצומים לסגור את העסקה סביב 26 מיליון שקל, אך על מנת למצוא פתרונות לשני מיליון השקל הנוספים, יצטרך אלי טביב להעביר בשלב ראשון מסמך ברור עם דרישותיו. זה התנאי של משה חוגג להמשך המו"מ וכן של כל המעורבים שמנסים לסייע. אגב, טביב הבהיר לבקרת התקציבים כי הוא מנהל מו"מ למכירת הקבוצה ורק אם העסקה לא תצא לפועל הוא יעביר ערבויות.


עוד בנושא:

הבקרה תודיע לבית"ר: אם לא יועבר תקציב תוך שבוע, תרדו ללאומית
חשיפה: יזם ההייטק משה חוגג הוא הרוכש הפוטנציאלי של בית"ר ירושלים
בית"ר ירושלים: ערן לוי ואופיר דוידזאדה עשויים להצטרף

אלי טביב הבעלים של בית"ר ירושלים. שלומי גבאי
מגיעים לישורת האחרונה. טביב/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully