וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלפ נגד סטיבנס בגמר גביע רוג'רס, נדאל יפגוש את ציציפאס

המדורגת מספר אחת בעולם רוצה לזכות בתואר שלישי ב-2018 נגד האמריקאית, בקרב שיהווה שחזור גמר הרולאן גארוס. היווני ינסה להפתיע את השור ממאיורקה ולנצח אותו לראשונה בקריירה

סימונה האלפ טניסאית רומנייה. רויטרס
סימונה האלפ מרוצה/רויטרס

סימונה האלפ ממשיכה בשנה המוצלחת שלה. הרומנייה, שזכתה ברולאן גארוס בתואר הגרנד סלאם הראשון בקריירה, הצליחה לעלות אתמול (שבת) לגמר גביע רוג'רס, שנערך השנה במונטריאול. המדורגת מספר אחת בעולם עשתה את זה עם 4:6, 1:6 מול אשלי בארטי האוסטרלית, המדורגת 16 בעולם. להאלפ זה יהיה גמר חמישי השנה אחרי שהגיעה כבר לגמר בשנז'ן (וזכתה בתואר), באליפות אוסטרליה (הפסידה לקרוליין ווזניאקי), ברומא (הפסידה לאלינה סביטולינה) וברולאן גארוס (זכתה).

האלפ תפגוש בגמר שייערך היום את סלואן סטיבנס האמריקאית, שגברה 3:6, 3:6 על אלינה סביטולינה האוקראינית, במה שיהווה שחזור גמר רולאן גארוס בו הרומנייה יצאה עם ידה על העליונה.

"כשאני עייפה אני רגועה", הודתה האלפ אחרי המשחק שהיה הרביעי שלה ב-48 השעות האחרונות כיוון שהיו בעיות משמעותיות בלוח המשחקים בטורניר בשל הגשם שירד בקנדה בימים הראשונים. האלפ סיימה את המשחק עם אייס אחד אבל גם עם 84% בהגשות הראשונות ו-12 ווינרים לעומת 15 שגיאות לא מחויבות כשהיא שוברת 5 פעמים את ההגשות של האוסטרלית, בעוד יריבתה מגישה 5 אייסים ומבצעת לא פחות מ-29 שגיאות לא מחויבות.

ובגברים, רפאל נדאל גבר בחצי הגמר 6:7 (3), 4:6 על קארן חצ'אנוב ויפגוש היום בגמר את סטפנוס ציציפאס היווני, שינסה לנצח את השור ממאיורקה לראשונה בקריירה.

עוד בנושא:

מה ההבדל בין סרינה לדג'וקוביץ' אתם שואלים? פז חסדאי עונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully