וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד פיקה הודיע על פרישה מנבחרת ספרד: "שמח שהייתי חלק מההצלחה"

הבלם בן ה-31, שרשם 102 הופעות בלה רוחה והיה שותף לזכייה ביורו ובמונדיאל, דיבר על החלטתו במהלך מסיבת העיתונאים לקראת הסופרקופה מול סביליה: "הודעתי ללואיס אנריקה לפני שבוע"

AP

ג'רארד פיקה הודיע היום (שבת) על פרישה מנבחרת ספרד. הבלם השתתף במסיבת העיתונאים של ברצלונה לקראת משחק הסופר קופה נגד סביליה מחר (23:00) במרוקו ובישר על ההחלטה שלו.

פיקה אמר: "שוחחתי עם מאמן הנבחרת, לואיס אנריקה, לפני שבוע והודעתי לו על ההחלטה שלי. קיבלתי את ההחלטה כבר לפני כמה שבועות, אחרי מחשבה ארוכה. נהניתי בתקופה שלי בנבחרת ואני מאוד שמח שהייתי חלק מההצלחה שלה".

הבלם בן ה-31 ערך הופעת בכורה בנבחרת הבוגרת של ספרד ב-2009 ולבש את מדיה 102 פעמים. הוא זכה איתה במונדיאל 2010 ובאליפות אירופה ב-2012 - שניהם טורנירים בהם לא החסיר דקה. בלם ברצלונה גם היה חלק מהנבחרת במונדיאל 2014, יורו 2016 ומונדיאל 2018 והיה שחקן הרכב קבוע לכל אורך תשע השנים האחרונות.

השותף של פיקה במרכז ההגנה היה לאורך זמן רב סרחיו ראמוס, למרות שבשנים האחרונות השניים הרבו בקטטות מילוליות פומביות. הדבר גרם לדאגה בקרב אוהדי נבחרת ספרד, למרות שהשניים הנמיכו את הלהבות בכל פעם שהם הגיעו למשימה לאומית.

עוד בנושא:

מחזור הפתיחה באנגליה: צ'לסי הביסה, טוטנהאם ניצחה
צפו בשער הבכורה של אנדרס אינייסטה בליגה היפנית
אנדרה סילבה הגיע לסביליה, סטיבן אנזונזי ביקש לעזוב

ג'רארד פיקה עם גביע העולם בשנת 2010. GettyImages
סופה של קריירה בינלאומית עשירה. פיקה וגביע העולם ב-2010/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully