וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 11.8: אנדרה סילבה הושאל לסביליה, אנזונזי ביקש לעזוב

חלוצה של מילאן הצטרף עם אופציית רכישה, הקשר הצרפתי רוצה לעבור לרומא. בספרד טוענים: ריאל מדריד הגישה הצעת ענק ללוקה מודריץ'. לוקה אנטונלי עזב את מילאן, ולאן הולך סימונה זאזה?

עריכת וידאו: מתן חדד

העברות

* סביליה הודיעה על צירופו של אנדרה סילבה (22), חלוצה של מילאן ונבחרת פורטוגל. סילבה הצטרף בהשאלה לעונה כשלסביליה יש אופצייה לרכוש אותו ב-35 מיליון יורו.

* אחרי שהתיר את חוזהו במילאן, המגן לוקה אנטונלי (31) חתם באמפולי עד 2021.

* חלוץ יובנטוס אנדראה פאבילי הושאל באופן רשמי לגנואה עם אופציה לרכישה תמורת סכום של 12 מיליון יורו.

* ניקולה ולאשיץ', הקשר הקרואטי בן ה-20 של אברטון, הושאל לעונה אחת לצסק"א מוסקבה.

* ספרטק מוסקבה צירפה לשורותיה את הקשר רומן ירמנקו בן ה-31, שסיים לרצות עונש הרחקה בשל שימוש בקוקאין.

* ורדר ברמן האריכה את החוזה של השוער הצ'כי ייז'י פאבלנקה עד 2021.

* רנה מיחליץ', הקשר הסלובני ששיחק גם בהפועל רעננה, עזב את האלופה צ'נאיין אבל נשאר בליגה ההודית וחתם לעונה בדלהי דינמוס.

שמועות

* ב"אלמונדו דפורטיבו" טוענים כי ריאל מדריד מכינה הצעת ענק חדשה ללוקה מודריץ' מתוך כוונה להשוות את שכרו לזה של סרחיו ראמוס וגארת' בייל. על פי ההערכות הבלאנקוס מציעים למודריץ' שיהיה בן 33 בחודש הבא שכר של 13 מיליון יורו לעונה. עם זאת, הקשר הקרואטי עדיין מתלבט האם להיענות להצעה של אינטר.

* בספרד טוענים כי בניגוד לעמדה הרשמית, האלופה מוכנה לשקול מכירה של עוסמאן דמבלה אם ההצעה הכספית תהיה משביעת רצון. מאמנו לשעבר של דמבלה תומאס טוכל לוחץ על הנהלת פ.ס.ז' לצרף את השחקן. לידיעה המלאה

* סביליה אישרה כי הקשר הצרפתי סטיבן אנזונזי ביקש לעזוב את המועדון. סעיף השחרור של הצרפתי עומד על סכום של 40 מיליון יורו ומי שמעוניינת מאוד בשירותיו היא ברצלונה, אך על פי הדיווחים הוא מעדיף את רומא.

* בתוך כך בספרד טוענים כי ריאל מדריד פועלת לצירופו של החלוץ הארגנטינאי של אינטר מאורו איקרדי. עם פי הדיווחים ז'ולן לופטגי בונה על איקרדי כתוספת כוח בהתקפה לצידו של קארים בנזמה

* באיטליה טוענים כי טורינו פועלת לצרף את חלוץ ולנסיה סימונה זאזה שאינו מרוצה מהפיחות שחל במעמדו אצל העטלפים עם צירופו של מישי בטשואיי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully