וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקפורט-באיירן: רביץ' צפוי להיעדר, קובאץ' מחכה ל"משחק מיוחד"

הכוכב הקרואטי, ששב לאימונים רק במהלך השבוע אחרי המונדיאל המוצלח, לא אמור לשחק אצל הנשרים בסופרקאפ, קורנטן טוליסו ייעדר אצל הבווארים, שם יערוך המאמן בכורה מול האקסית

ניקו קובאץ' מאמן באיירן מינכן. רויטרס
משחק בכורה רשמי בבאיירן. קובאץ'/רויטרס

מחזיקת הגביע הגרמני איינטרכט פרנקפורט תארח מחר (ראשון, 21:30, ספורט 4) את האלופה באיירן מינכן למשחק הסופרקאפ הגרמני המסורתי. הנשרים ניצחו בגמר הגביע בעונה שעברה את באיירן 1:3 כשאנטה רביץ' כובש צמד באצטדיון האולימפי בברלין ומסדר לקבוצתו תואר מפתיע.

רביץ', שהאריך את החוזה שלו בפרנקפורט בעונה נוספת, לא צפוי ליטול חלק במשחק אחרי שחזר מהחופשה שלאחר המונדיאל לאימונים רק ביום שני. השוער החדש של הנשרים פרדריק רונוב הדני יחמיץ גם הוא את המשחק בשל פציעה בברך. פרט לשניהם, המאמן החדש אדי הוטר יהנה מסגל מלא כשקבוצתו תפגוש את מי שאימן אותה עד הקיץ ועבר לבאיירן, ניקו קובאץ'. הוטר אמר לקראת המשחק: "יהיה מיוחד מאוד לחוות את המשחק הראשון שלי באצטדיון הביתי המלא מול יריבה חזקה כל כך. משחק לעיני האוהדים האלה מול הקבוצה הכי טובה בגרמניה זה משהו מיוחד מאוד".

קובאץ' עצמו ייאלץ להסתדר במשחק ללא אלוף העולם קורנטן טוליסו, שעדיין לא חזר לאימונים, אבל פרט לכך הוא אמור ליהנות מסגל מלא כשגם חאמס רודריגס בספק אבל עשוי לשחק. "ברור שזה משחק מיוחד מאוד", אמר קובאץ', "אני חוזר לאצטדיון בפרנקפורט ממש מעט אחרי שעזבתי, זו עיר נהדרת עם מועדון נהדר, אוהדים נהדרים ואצטדיון נהדר. אני לא יכול למצוא מספיק סופרלטיבים כדי לתאר אותם. אני לא יודע למה לצפות, אבל בטוח שהאוהדים לא ישכחו את הדברים היפים שחווינו ביחד. חשוב שנזכה בתואר הראשון, זה תואר חשוב מאוד בשבילי".

עוד בנושא:
כריסטיאנו רונאלדו כבר חולם על הבכורה שלו ביובנטוס

אנטה רביץ' שחקן איינטרכט פרנקפורט. רויטרס
יחסר לפרנקפורט. רביץ'/רויטרס

מספרים והרכבים משוערים

* באיירן מינכן ב-53 מ-95 המשחקים שנערכו בין שתי הקבוצות.

* באיירן השתתפה בשבעה משמונת משחקי הסופרקאפ האחרונים, אבל ניצחה רק בארבעה מהם.

* פרנקפורט השתתפה בסופרקאפ פעם אחת בלבד והפסידה 2:0 לוורדר ברמן ב-1988.

* לבנדובסקי שיחק עד כה בשישה משחקי סופרקאפ, אבל כבש רק פעמיים (פעם אחת עבור באיירן ב-2017 ופעם נוספת עבור דורטמונד ב-2012).

* הפעם האחרונה בה פרנקפורט ניצחה את באיירן מינכן בבית הייתה במרץ 2010.

הרכב משוער, איינטרכט פרנקפורט: פליקס וידבאלד, דויד אברהם, מאקוטו האסבה, קרלוס סלסדו, דני דה קוסטה, לוקאס טורו, גלסון פרננדס, יטרו וילמס, מרקו פביאן, מיאט גאצ'ינוביץ', סבסטיאן האלר.

הרכב משוער, באיירן מינכן: מנואל נוייר, יוזואה קימיש, ניקלאס זולה, מאטס הומלס, דייויד אלאבה, חאבי מרטינס, טיאגו אלקנטרה, אריאן רובן, תומאס מולר, פרנק ריברי, רוברט לבנדובסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully