וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה: נבחרת הקדטים הפסידה למונטנגרו 81:77

11.8.2018 / 21:02

החבורה של נדב זילברשטיין רשמה הפסד במשחקה השני באליפות. הראל רינסקי הוליך את קלעי הנבחרת עם 24 נקודות. בראשון: ליטא. נבחרת הנערות הפסידה לבלארוס, אך עדיין לה סיכוי להעפיל לדרג א'

צילום: לע"מ, עריכה: ניב מעוז

נבחרת הקדטים של ישראל הפסידה היום (שבת) במשחקה השני באליפות אירופה לנבחרת מונטנגרו 81:77. הנבחרת של נדב זילברשטיין, גברה במשחק הפתיחה שלה על נבחרת סלובניה, ומחר תשחק נגד נבחרת ליטא ולאחר מכן תדע מי תהיה יריבתה בשמינית הגמר באליפות שמתקיימת בנובי סאד.

שתי הנבחרות ניהלו משחק צמוד לאורך כל שלבי המשחק, כשאת ישראל מוביל הראל רינסקי במשחק מצוין. מונטנגרו הצליחה לפתוח פער בן 5 נקודות במהלך הרבע הרביעי, אך ישראל התעשתה וסגרה את המשחק כששלשה של רינסקי נותנה לה את היתרון, 2 וחצי דקות לסיום. נועם דוברת קבע שוויון 77:77, פחות מדקה לסיום ההתמודדות, אך בשלב הזה כשלה ישראל לקלוע בשתי התקפות, בעוד מונטנגרו עומדת בלחץ ועוקפת את החבורה בכחול לבן בטבלת הבית.

כאמור, רינסקי היה השחקן הבולט של ישראל עם 24 נקודות (5 מ-9 מחוץ לקשת), 8 ריבאונדים ו-3 אסיסטים. גלעד לוי ושגיא זילברשלג הוסיפו 12 נקודות כל אחד, ונועם דוברת רושם 11 נקודות. עוד קלעו לישראל: עמית אהרוני 7 נקודות, 14 אסיסטים ו-8 ריבאונדים, אמיתי רותם 6, ליאור ברקוביץ' 3, אופק גול 2. שותפו אך לא קלעו: אוהד דקל, יניר גדות, רועי פרשצקי וטל פלד.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
אליפות אירופה: נבחרת הקדטים גברה על סלובניה 63:78
נבחרות הנערות של ישראל עלתה לחצי גמר אליפות אירופה דרג ב'

נדב זילברשטיין מאמן נבחרת הקדטים של ישראל. אתר פיב"א, אתר רשמי
הפנים לליטא. נדב זילברשטיין/אתר רשמי, אתר פיב"א

נבחרת הנערות הפסידה 83:73 בחצי גמר אליפות אירופה דרג ב' בבלארוס. מחר בשעה 19:00 יתקיים המשחק על מקומות 3-4 והנבחרת תפגוש את המפסידה במשחק בין ליטא לטורקיה. המנצחת במפגש תעפיל לדרג א'.

קלעו לישראל: דניאל קארש 18, גילי אייזנר 14, אופיר קסטן רז 13 (10 ריב'), ליאור גרזון 11 (7 ריב'), גאיה סלס 7, ניקול מיכאליץ 6, איילה רוט 4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully