וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה: נבחרת הקדטים גברה על סלובניה 63:78

הנבחרת של נדב זילברשטיין פתחה את אליפות אירופה עם ניצחון משכנע על הנבחרת הסלובנית. רותם דוברת הוביל עם 18 נקודות, גלעד לוי ועמית אהרוני הוסיפו 15 כל אחד. בשבת: ישראל תפגוש את מונטנגרו

שחקן נבחרת הקדטים של ישראל גלעד לוי. FIBA, אתר רשמי
15 נקודות וניצחון. גלעד לוי/אתר רשמי, FIBA

נבחרת הקדטים של ישראל פתחה הערב (שישי) את אליפות אירופה ברגל ימין עם ניצחון משכנע 63:78 על נבחרת סלובניה. כמו באליפות אירופה לנבחרות עתודה, גם באליפות הנוכחית כל הנבחרות מעפילות לשלב שמינית הגמר, ומחר (14:45) תפגוש ישראל את מונטנגרו שהובסה היום על ידי ליטא 84:50. ביום ראשון תנעל ישראל את השתתפותה בשלב הבתים במשחק נגד ליטא.

השחקנים של נדב זילברשטיין רשמו מחצית ראשונה צמודה מול הסלובנים, וירדו בפיגור מינימלי 32:31, ופתיחה חזקה מאוד של ישראל ברבע השלישי, עם ריצת 3:14, נתנה לכחולים את היתרון המשמעותי אותו לא שמטו עד לסיום המשחק.

נועם דוברת הוביל את קלעי ישראל עם 18 נקודות אליהם הוסיף 8 ריבאונדים, כשעמית אהרוני, בנו של אורן אהרוני וגלעד לוי, שישחק בעונה הבאה באקדמיה של אסטודיאנטס, הוסיף 15 נקודות כל אחד. עוד קלעו לישראל: הראל רינסקי 9, יניר גדות 8, ליאור ברקוביץ' 5, שגיא זילברשלג ואמיתי רותם 4 כל אחד. רועי פרצקי, אוהד דקל, טל פלד ואופק גול שותפו אך לא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully