וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: שער ובישול לדאבור ב-0:2 של זלצבורג על וינה ותורג'מן

הסקורר העלה את מאזנו לשבעה שערים העונה בכל המסגרות וניצח בדרבי הישראלי של הליגה האוסטרית. ג'ורדי קרויף ערך בכורה על הקווים של צ'ונגצ'ינג הסינית שהפסידה 2:0 לשנדונג

עריכת וידאו: מתן חדד

ג'ורדי קרויף עמד היום (שבת) לראשונה על הקווים של קבוצתו הסינית החדשה, צ'ונגצ'ינג ליפאן, אך לצערו זה לא עזר לו וליפאן הפסידה 2:0 בביתה לשנדונג לוננג. גרציאנו פלה (27) ודייגו טרדלי (47) סידרו לאורחים ניצחון וקבוצתו של קרויף רשמה משחק רביעי רצוף ללא ניצחון, כשהיא עם שלושה הפסדים בארבעת משחקיה האחרונים. היא ממוקמת במקום ה-15 בליגה הסינית, ואם לא תצליח להיחלץ ממנו תרד בסוף העונה לליגת המשנה. מאמן מכבי תל אביב לשעבר חתם על חוזה עד סוף העונה בלבד, ויהיה מעניין לראות אם ההולנדי ימשיך בעבודתו בסין גם אם קבוצתו תנשור לליגה השנייה.

* מונס דאבור ורד בול זלצבורג יצאו עם ידם העליונה בדרבי הישראלי של אוסטריה, כשניצחו 0:2 בבית את אוסטריה וינה של אלון תורג'מן. צמד הישראלים פתחו בהרכב, אך האורחים בסגול לא הצליחו לדגדג אפילו את אלופת אוסטריה החזקה. דאבור בישל את הראשון לפאסטון דקה (38) וכבש את השני מבישול של זלטקו יונוזוביץ' הנהדר (77) כדי לקבוע את תוצאת המשחק. דאבור הוחלף בדקה ה-78, תורג'מן בדקה ה-84. מדובר בשער ליגה רביעי העונה של דאבור ושביעי בכל המסגרות. זלצבורג שמרה על מאזן מושלם והיא עם תשע נקודות במקום הראשון. הקבוצה של תורג'מן ספגה הפסד שני ברציפות וירדה למקום השמיני עם שלוש נקודות בלבד.

* עומרי בן הרוש ערך בכורה במדי לוקרן, כשהשלים 90 דקות כמגן שמאלי ב-1:1 מול סינט טרוידן בחוץ. הישראלי ספג צהוב בדקה ה-87, קבוצתו עם נקודה ראשונה העונה בליגה הבלגית.

* גם אלי בבייב ערך הופעת בכורה בהפסד הביתי 2:0 של סומגאיט לנפטצ'י באקו במחזור הפתיחה של הליגה האזרית. הקשר פתח בהרכב אך לא הצליח למנוע הפסד.

* רועי גורדנה נכנס בהפסקה להופעתו השלישית במדי סלאבן בלופו הקרואטית, שהפסידה לראשונה העונה 2:1 בחוץ לדינמו זאגרב.

* ניר ביטון הפצוע לא נכלל בסגל סלטיק שהפסידה 1:0 להארטס במסגרת המחזור השני של הליגה הסקוטית. קייל לאפרטי (56) סידר לקבוצה מאדינבורו ניצחון יוקרתי ומאזן מושלם.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
גוואנגז'ו וערן זהבי הובסו 3:0 בידי דליאן ייפאנג
תומר חמד לא עזב את ברייטון, אבל ימשיך לנהל מו"מ עם קבוצות

שחקן רד בול זלצבורג מונס דאבור. טוויטר רשמי רד בול זלצבורג, אתר רשמי
המשיך להפציץ. מונס דאבור/אתר רשמי, טוויטר רשמי רד בול זלצבורג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully