וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר חמד לא עזב את ברייטון, אבל ימשיך לנהל מו"מ עם קבוצות

חלון ההעברות באנגליה נסגר, אבל קבוצות הצ'מפיונשיפ עדיין רשאיות לצרף שחקנים בהשאלה עד סוף אוגוסט. ק.פ.ר ורדינג מעוניינות בישראלי, שמחזיק בהצעות גם מספרד, צרפת ויוון

תומר חמד חלוץ ברייטון. GettyImages
בדרך לליגה השנייה? חמד/GettyImages

תומר חמד לא יעזוב את ברייטון הערב (חמישי), למרות שחלון ההעברות באנגליה נסגר. קבוצות הצ'מפיונשיפ עדיין רשאיות לתרף שחקנים בהשאלה עד ה-31 באוגוסט, וייתכן שהחלוץ הישראלי יושאל לאתת מהן בשלושת השבועות הקרובים. ק.פ.ר ורדינג הן שתי קבוצות שהוזכרו כמעוניינות בו.

חמד ימשיך לנהל מגעים עם הקבוצות שרוצות לצרף אותו וצפוי לעזוב את השחפים עד סוף החודש. פרט לשוק האנגלי, החלוץ מחזיק בהצעות גם מספרד, צרפת ויוון.

חמד בן ה-31, שנמצא בברייטון מאז 2015, סייע לקבוצה להעפיל לפרמיירליג עם יכולת מצוינת בליגת המשנה ומאז זוכה להערכה רבה מצד מאמנים בליגה הזו. בעונה האחרונה כבש שני שערים בפרמיירליג ובמהלך הקיץ הבקיע שלושה במשחקי ההכנה, אך מקומו ברוטציה של כריס יוטון לא נראה מבטיח.

כזכור ברייטון ניסתה למכור את חמד כבר בינואר האחרון ואף היו דיווחים על כמה הצעות שקיבלה עליו מקבוצות בליגת המשנה, אך בסופו של דבר החלוץ נשאר שם ולא ממש זכה לדקות משחק משמעותיות מאז כשבמשחקים רבים הוא אף נותר מחוץ לסגל.

עוד בנושא:

קיילור נבאס: "רצון לעזוב את ריאל מדריד? זהה לרצון שלי למות"
קפה: "המון דברים משכו אותי לצ'לסי. בטוח שקיבלתי החלטה נכונה"
רשמית: קורטואה חתם בריאל מדריד, קובאצ'יץ' הושאל לצ'לסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully