וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "מעדיף להפסיד מאשר לנצח בסגנון של סרחיו ראמוס"

מאמנה הגרמני של ליברפול תקף פעם נוספת את הבלם הספרדי: "אם המסר לילדינו הוא שהניצחון מעל לכל ומותר לשבור את החוקים על מנת להשיגו, אז אני אשמח לעזוב את העולם בעוד 40 שנה"

עריכת וידאו: מתן חדד

בראיון לתקשורת הגרמנית לקראת עונת הפרמיירליג הנפתחת היום (שישי), מאמן ליברפול יורגן קלופ דיבר על העונה הנוכחית, העתיד של ליברפול ובעיקר על העונה שעברה. הוא התייחס באופן ספציפי לגמר ליגת האלופות ולהתנהגותו של קפטן ריאל מדריד, סרחיו ראמוס. כזכור, תיקול של הספרדי גרם לכוכב ליברפול מוחמד סלאח לנטוש את המשחק מוקדם מהצפוי, ובסופו של דבר הכוכב המצרי לא יכול היה לעזור לחבריו במשחק, שהסתיים בתוצאה 1:3 לטובת הבלאנקוס.

אם כל זה לא הספיק, בליברפול גם האשימו את ראמוס בכך שהוא גרם לזעזוע מוח לשוער לוריס קאריוס, שביצע בהמשך טעויות קריטיות שעלו לאנגלים בגביע.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
המפוחד: ז'וזה מוריניו אחראי לקיץ הפסימי של מנצ'סטר יונייטד
הכניסה למומחים בלבד: נראה אתכם מצליחים בחידון הפרמיירליג הגדול

מאמן ליברפול יורגן קלופ. רויטרס
עדיין כועס על ראמוס. יורגן קלופ/רויטרס

קלופ, שבעבר כבר הביע ביקורת על ראמוס וטען שהוא "ברוטלי ואכזרי", אמר: "ברור שרציתי לזכות בליגת האלופות, אבל בדרך הנכונה. מוחמד סלאח נאלץ לנטוש את המשחק בסופה של עונה מדהימה. הרבה אנשים אומרים שדברים כאלה קורים והם חלק מהמשחק, אבל זה לא נכון. אם אנחנו שולחים לילדינו כזה מסר, שהניצחון נמצא מעל לכל ומותר לשבור את כל החוקים על מנת להשיגו, אז אני אשמח לעזוב את העולם הזה בעוד 40 שנה".

הגרמני הוסיף: "האם אני יודע להפסיד טוב? לא, ממש לא. אבל אני מעדיף להיות כזה מאשר לנצח כמו ראמוס. לריאל מדריד הגיע לזכות, מעולם לא אמרתי משהו אחר. אבל האם הסיטואציות שקרו עם סרחיו ראמוס היו חייבות להיות חלק מהסיטואציה? התשובה היא לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully