וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אטיין ריינן נקרא לאימון מחליפים, טען לפציעה ונשלח לבדיקה בברך

10.8.2018 / 9:13

הבלם ההולנדי שלא נכלל בסגל לחדרה לא הגיע לאימון בחמישי. בחיפה טוענים: הוא פצוע, יישאר כזר השישי. גם קאיו נפצע. חיימוב ערך אימון בכורה, במועדון מאשרים: אם המצב יאפשר, נפנה לטואטחה בינואר

קובי אליהו

בלם מכבי חיפה, אטיין ריינן, לא שותף בניצחון 0:4 על הפועל טבריה אמש (חמישי). במועדון סיפרו אתמול כי ההולנדי, שזומן לאימון המיועד עבור שחקנים שאינם בסגל בבוקר המשחק מול הפועל חדרה, טען במהלכו כי הוא פצוע ובהמשך נשלח לבדיקה על ידי הצוות הרפואי של המועדון. ריינן טוען כי הוא עדיין סובל מפגיעה בברך ואתמול לא נטל חלק גם באימון הערב.

כזכור, במהלך השבוע התקבלה החלטה להציב את קאיו ברשימת ההעברות. המטרה היא לצרף שחקן כנף זר במקומו. קאיו פתח אתמול בהרכב, אבל כרבע שעה לסיום טען כי הוא נפצע כתוצאה מתיקול והוחלף. חלק מהשחקנים חושבים שהמהלך בנוגע לריינן, שחתם על חוזה חדש מיד לאחר סיום העונה הסדירה ותפס מקום של זר נוסף במרכז ההגנה, נעשה בחיפזון. במכבי חיפה הסבירו כי ריינן פצוע, אמור להישאר בכל מקרה כזר שישי ולכן נושא מכסת הזרים לא היה אמור להוות שיקול. מקורב לעסקה הוסיף כי עתידו תלוי גם בקאיו, שבינתיים לא מוצא קבוצה ואם המצב יימשך כך - ריינן עוד עשוי לחזור להולנד.

השוער גיא חיימוב ערך את אימון הבכורה שלו בקבוצה. חיימוב הגיע אמש למתקן האימונים בכפר גלים, נפגש עם השחקנים ובצוות המקצועי שוקלים להכליל אותו בסגל למשחק הקרוב. אם מכבי נתניה לא תנצח ביום ראשון את סכנין, ייערך דרבי חיפאי ראשון העונה במסגרת חצי גמר גביע הטוטו. אם מכבי נתניה תנצח, חיפה תפגוש ככל הנראה את מפסידת אלוף האלופים הפועל באר שבע (רק תבוסה של פתח תקוה על רעננה תגרום לה לשחק מול מפסידת "מתמודדות אופ"א" - בית"ר ירושלים). המשחקים ייערכו בימים שבת עד שני. כזכור, במהלך השבוע התברר כי בחיפה מעדיפים שאוהד לויטה יעזוב לצמיתות, זאת בגלל הבעיות סביב העברתו של עומרי גלזר לקבוצה אחרת בליגת העל שבה יוכל לשמש כשוער ראשון. האופציה הטובה ביותר עבור לויטה היא קרית שמונה וייתכן שיעבור לשם בשבוע הבא.

במועדון אישרו אתמול כי טאלב טואטחה אכן נמצא בתכניות לעונה הבאה. מגן פרנקורט לא אמור לחתום על חוזה חדש בגרמניה, וגם אם יעזוב את הקבוצה, זה יהיה ככל הנראה בהשאלה. החל מחודש ינואר, טואטחה יהיה רשאי לנהל משאים ומתנים לקראת הקיץ ובכוונת המועדון לפנות אליו. במקביל, נמשכות השיחות בנוגע לאופיר דוידזאדה. השיחות עם בית"ר ירושלים בנוגע לעידן ורד הוקפאו עד להחלטה בעניין הרוכש, שאמורה להתקבל בשבוע הבא.

עוד בנושא:

מכבי חיפה תפתח במגעים עם טאלב טואטחה בחודש ינואר
סאגת השוערים בחיפה: חיימוב יגיע לכפר גלים, לויטה עשוי לעזוב לצמיתות

אטיין ריינן, שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
בכל מקרה אמור להישאר כזר שישי. ריינן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully