וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תפתח במגעים עם טאלב טואטחה בחודש ינואר

9.8.2018 / 14:45

התכנית של הירוקים: השחקן יהיה חופשי בקיץ, ינסו להעבירו ללא תמורה בחוזה לשלוש שנים. עד אז, דוידזאדה עשוי להצטרף בהשאלה. אחרי עצירת המגעים עם ורד, אלאך החליט: קשר זר יצטרף, נושא אז'ובל הוקפא. ריינין לא שותף מול טבריה בטענה שהוא פצוע

דוברות מכבי חיפה

במכבי חיפה קיבלו החלטה לנהל משא ומתן עם טאלב טואטחה החל מחודש ינואר, על מנת לצרפו בעונה הבאה. ההחלטה התקבלה לאחר שעלות העסקה - מיליון וחצי יורו לפרנקפורט ועוד שכר של 600 אלף יורו בחוזה לשלוש שנים, אינה ריאלית עבור המועדון. טואטחה מסיים חוזה בסוף העונה ובינואר יהיה רשאי לנהל משא ומתן עם כל קבוצה אחרת. אם לא יימכר הקיץ ואופיר דוידזאדה לא יגיע לקבוצה, או שיגיע בעסקת השאלה בלבד, חיפה תנסה לצרף את מגן פרנקפורט בחוזה ארוך טווח. "העסקה הזאת תהיה ריאלית רק לגבי העונה הבאה. לצערנו, טואטחה לא יוכל להגיע בשלב הזה", אמר גורם במועדון אתמול (רביעי).

במועדון ממתינים לתשובות מגנט כדי לנסות ולקדם את עסקת דוידזאדה, שחתום על חוזה לשנתיים נוספות. מקורב לעסקה סיפר אתמול כי "הבלגים עדיין לא החליטו מה יהיה המתווה שבו אופיר יעזוב, אם בכלל. ברגע שמכבי חיפה תקבל החלטה לגבי אופי העסקה, יהיה אפשר לקדם את זה. המטרה היא לקבל החלטה עד השבוע הבא".

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
סאגת השוערים בחיפה: חיימוב יגיע לכפר גלים, לויטה עשוי לעזוב לצמיתות
פרד רוטן על צירופו של גיא חיימוב: "הוא יותר טוב ממה שיש לנו"

שחקן מכבי תל אביב אופיר דוידזאדה חוגג. יוסי ציפקיס
בחיפה ממתינים לתשובות מגנט. אופיר דוידזאדה/יוסי ציפקיס

מו אלאך הקפיא, נכון לאתמול, את המגעים להעברת בן אז'ובל. הסיבה: הבעלים ביקש לחשוב פעם נוספת על העסקה בגלל שביעות הרצון שלו משון וייסמן ומוחמד עוואד. "אם אז'ובל היה שחקן חופשי, הוא היה כאן. העלויות והיכולת של שחקני הבית גרמו לנו לחשב מסלול מחדש", הודו אתמול במועדון. אלאך ופרד רוטן החליטו שנכון לשלב הזה עוואד יתופקד כשחקן קו ולא כחלוץ.

במועדון מבינים שהמשא ומתן להעברת עידן ורד יוקפא עד אשר יוכרע האם בית"ר ירושלים תימכר. מו אלאך עדיין מחפש שחקן כנף זר, זאת לאחר שבמועדון הוחלט שקאיו יוצב ברשימת ההעברות. מכבי חיפה ניצחה היום (חמישי) במשחק אימון 0:4 את עירוני טבריה מליגה א'. את השערים כבשו עמית זנטי (צמד), עופרי ארד וטימוטי מוזי. קאיו אמנם פתח בהרכב אך יצא רבע שעה לסיום בעקבות פציעה. אטיין ריינן לא שותף במשחק כשבמועדון סיפרו כי השחקן טען שהוא פצוע ולכן לא הגיע למשחק.

עוד באותו נושא

סאגת השוערים בחיפה: חיימוב יגיע לכפר גלים, לויטה עשוי לעזוב לצמיתות

לכתבה המלאה

שלומי אזולאי קשר מכבי חיפה התראיין היום לאתר הרשמי של הקבוצה ודיבר על ההתרגשות לפני פתיחת העונה: "עברתי פציעה לא קלה והייתי הרבה זמן בחוץ, מבחינתי העונה הזו היא סוג של התחלה חדשה. אני מרגיש בריא ומוכן יותר, ובא לעשות את העבודה שלי על הצד הטוב ביותר כדי לעזור לקבוצה. עברנו קיץ ארוך עם אנרגיות חדשות וטובות. זה לא סוד שבשנה שעברה הקבוצה לא נראתה טוב. עבדנו קשה כל הקיץ ואנו מקווים ומצפים להראות טוב יותר השנה".

אזולאי הוסיף: "גדלתי במועדון בתקופה שהקבוצה הבוגרת זכתה באליפויות ותארים רבים. גם בנוער לקחנו אליפויות. הייתי במספר קבוצות בארץ, אך הלב שלי תמיד היה במכבי חיפה. זה היה החלום שלי ושל משפחתי ללבוש שוב את המדים הירוקים ואני שמח שהצלחתי להגשים אותו. אני מאמין שביחד עם הצוות המקצועי, אפשר להחזיר למועדון ולקהל הגדול ביותר בארץ, במעט, על כל מה שעברנו בשנים האחרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully