וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של מלקום: "קיבלנו את הצעת ברצלונה בשל רצון לנקום במונצ'י"

לאונרדו קורנצ'יני טוען כי ההחלטה להעדיף את הצעת ברצלונה על פני זו של רומא נבעה מן הרצון שלו לסגור חשבון עם המנהל הספורטיבי של ג'אלורוסי: "הוא התנהג לא יפה בעסקה אחרת והחזרתי לו"

עריכת וידאו: מתן חדד

פרשת מלקום ש"נחטף" ברגע האחרון על ידי ברצלונה מרומא ממשיכה לספק כותרות. כעת מתייחס לפרשה שהסעירה את הכדורגל העולמי גם סוכנו של השחקן, לאונרדו קורנצ'יני. לדברי הסוכן, ההחלטה להעדיף את קאמפ נואו על פני האולימפיקו נבעה מהרצון שלו לסגור חשבון עם הנהלת רומא.

קורנצ'יני סיפר כי: "לפני שעסקת מלקום צצה עבדתי על עסקה אחרת עם לקוח אחר שלי, דניאל פוזאטו (שוער בן 21). אני הובלתי את העסקה הזאת, אבל רומא פעלה מאחורי הגב שלי וסגרה את העברתו אליהם באמצעות סוכן אחר. אין לי דרך אחרת לומר את זה, אבל מה שהיה פה זו נקמה פשוטה וזה הכול. רומא התנהגו איתנו לא יפה בנושא אחד ואנחנו החזרנו להם באותה המטבע בעניין אחר. זה כל הסיפור פה. בהתחשב ביחס שלהם החלטתי יחד עם מלקום שהכי טוב שהוא לא יעבור לרומא".

הסוכן המשיך לתקוף את המנהל הספורטיבי של הג'אלורוסי מונצ'י כשאמר: "אני חייב לציין שהוא בחר באותה הדרך גם בעסקת מלקום וניסה לסגור אותה באמצעות סוכנים אחרים. זו לא דרך שנוהגים בה. היום אני שמח לומר שמלקום נמצא במקום שטוב לו בו וזה בברצלונה".

עוד בנושא
טיבו קורטואה נישק את סמל ריאל מדריד: "באתלטיקו הייתי רק כמושאל"
מכת פציעות במנצ'סטר יונייטד לפני משחק פתיחת הפרמיירליג. מוריניו: "אל תצפו לניסים"
קפה: "המון דברים משכו אותי לצ'לסי. בטוח שקיבלתי החלטה נכונה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully