וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "וואקמה הוא שחקן הפועל באר שבע ואמור להישאר כזה"

מאמן הפועל באר שבע התייחס בביטול לדיווחים על עזיבתו הצפויה של הכוכב שהצטיין ב-2:2 מול אפואל ניקוסיה בליגה האירופית: "הרוח שלנו חזרה היום". שיר צדק: "אפשר לנצח בקפריסין"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל באר שבע שמרה הערב (חמישי) על סיכויי העפלה לפלייאוף הליגה האירופית. זאת לאחר שהאדומים סיימו ב-2:2 מול אפואל ניקוסיה במשחק שנערך באצטדיון טרנר. הקפריסאים ניצלו חולשה של המארחת כדי לעלות ל-0:2 מהיר. אבל ג'ון אוגו (42) ואנתוני וואקמה (70) דאגו לשוויון של האלופה הישראלית. המשחק נערך בצל המתיחות הביטחונית בדרום וקיומו היה מוטל בספק לאחר שטיל נחת סמוך לבירת הנגב בשעות הצהריים.

המאמן ברק בכר אמר בסיום: "התוצאה לא מספיק טובה, אבל לחזור מפיגור של שני שערים וכמעט לנצח זה משהו ראוי לציון. אפשר לעבור אותם במשחק הבא. נצטרך לעשות עבודה קצת שונה לקראת הגומלין אבל נעשה את זה. כל המדינה עברה יום לא פשוט. ניסינו לעשות טוב לתושבי הדרום ועוטף עזה ואני מקווה שעשינו את זה. דיברנו עם השחקנים להחזיר את הרוח של המועדון ועשינו את זה היום. הרוח שאפיינה אותנו לפני המפלה מול דינמו זאגרב חזרה. רצינו להשאיר סיכוי לשבוע הבא ואני מקווה שנעשה את זה. וואקמה? אני לא יודע שום דבר על עזיבה. הוא חלק מהקבוצה ואמור להישאר כזה".

עוד בנושא
נשארה בחיים: 2:2 להפועל באר שבע מול אפואל ניקוסיה
מוק' הליגה האירופית: הפועל חיפה הובסה 4:1 על ידי אטאלנטה האיטלקית
ניר קלינגר: "יש שחקנים מאוד נרפים שיצטרכו להוכיח שמקומם בהרכב"

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר. ברני ארדוב
הסיכויים עדיין קיימים. ברק בכר/ברני ארדוב

הבלם שיר צדק הוסיף: "התחושות מעורבות. זה מפגש כפול ומעודד מאוד מאיך שנראינו במחצית השנייה. במחצית דיברנו על רוח קבוצתית, הפועל באר שבע בטרנר זה משהו מיוחד. אנחנו צריכים לנצח בקפריסין, להבקיע ואני מאמין שאנחנו יכולים לעשות את זה. מבחינה אישית אני מרגיש יותר טוב בכל משחק, היום בסוף המשחק כבר הרגשתי יותר טוב מבמשחקים הקודמים. אני צריך דקות משחק - זה מאוד חשוב לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully