וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 10.8: "לוקה מודריץ' החליט להישאר בריאל מדריד", בטשואיי בוולנסיה

בספרד טוענים שהקשר הקרואטי של הבלאנקוס קיבל החלטה סופית. הבלאנקוס מעוניינים בטיאגו אלקנטרה, תיאו הרננדס עבר לסוסיאדד. הבלגי הושאל, צ'לסי השאילה גם את קורט זומה לאברטון

עריכת וידאו: מתן חדד

העברות

* ריאל מדריד הודיעה כי השאילה את המגן הצעיר תיאו הרננדס לריאל סוסיאדד עד תום העונה.

* מישי בטשואיי, חלוצה של צ'לסי שכיכב בעונה שעברה במדי בורוסיה דורטמונד, הושאל לעונה אחת לוולנסיה הספרדית.

* צ'לסי השאילה גם את בלמה הצרפתי קורט זומה לעונה אחת לאברטון.

* אנטה רביץ', מכוכבי המונדיאל, האריך את חוזהו באיינטרכט פרנקפורט עד 2022.

* השוער הקרואטי אדריאן שמפר (20) עבר בהשאלה מדינמו זאגרב לקייבו. הקבוצה מוורונה גם שאלה מגנואה את הקשר לוקה רוזטיני.

* העברת ענק במפרץ: עומאר עבדולרחמן, בעבר כדורגלן השנה באסיה, הושאל מאל אין מאיחוד האמירויות, לאל הילאל הסעודית. דמי ההשאלה: 15 מיליון דולר.

* שחקן הכנף של נבחרת אלג'יריה, פאריד אל-מללי, עבר מקבוצת פראדו במולדתו, לאנז'ה הצרפתית. הוא חתם על חוזה לארבע שנים.

* הבלם הספרדי ג'ורדי אמאט עבר מסוונסי לראיו וייקאנו תמורת מיליון יורו וחתם לארבע שנים במדי העולה החדשה ללה ליגה.

עוד בנושא:

ג'רי מינה ואנדרה גומש עברו מברצלונה לאברטון
פולהאם הפציצה ביום האחרון של ההעברות באנגליה
אתלטיקו מדריד הודיעה על החתמת ניקולה קאליניץ'

שמועות

* בספרד מתעקשים: פרשת לוקה מודריץ' לא נפתרה. "Onda Cero" מדווח שהקרואטי צפוי לעשות את הצעד ויחד עם סוכניו לבקש מפלורנטינו פרס לעזוב את ריאל מדריד ולעבור לאינטר, בפגישה שתיערך היום. מבחינת ריאל, כלום לא השתנה, והיא דורשת את סעיף השחרור שלו, 750 מיליון יורו, אבל מוכנה לפתוח לו את החוזה ולשדרג את שכרו. אינטר, כזכור, מציעה לו חוזה לארבע עונות על 10 מיליון יורו לעונה, ואחר כך עוד מבטיחה לו עוד חוזה שמן בליגה הסינית. "תיק מודריץ' נכנס לשעות המכריעות שלו", נכתב ב"אס", כשבספרד מציינים שריאל העלתה תמונה חדשה עם כוכבי הקבוצה, שמודריץ' לא נכלל בה. עם זאת, גם בספרד וגם באיטליה מדווחים היום שהבלאנקוס מוכנים לשדרג משמעותית את חוזהו של הקרואטי מ-6.5 מיליון יורו לעונה, ל-13 מיליון יורו לעונה. האם זה יספיק? ימים יגידו. בנוסף, בשעות האחרונות ה"אס" מדווח שמודריץ' קיבל החלטה סופית להישאר במועדון.

* בתחנת הרדיו "Onda Cero" אף נטען כי הבלאנקוס הגיעו לסיכום עם שחקן באיירן מינכן טיאגו אלקנטרה, וכעת כל שנותר הוא לסכם עם הבווארים את סכום ההעברה.

* עוד בריאל מדריד: בקבוצה לא אוהבים את הדיווחים באיטליה על האפשרות שמרסלו יצטרף לרונאלדו ביובנטוס. בריאל התייחסו לדיווחים בביטול אבל הם לא נפסקים, ואחרי שאיבדו את זידאן, אחרי שאיבדו את רונאלדו, ואחרי שקובאצ'יץ' עזב ואולי גם מודריץ' - בברנבאו יודעים ש"לפעמים יש אמת מאחורי כותרות שנראות מופרכות", ומודאגים.

* ריאל מדריד ויובנטוס נאבקות על כוכב לאציו סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ', כך על פי "טוטוספורט". על פי העיתון האיטלקי, לא מן הנמנע שמיראלם פיאניץ' ומרסלו יהיו מעורבים בעסקה כלשהי.

* ועוד בבלאנקוס: על פי "דון באלון", אם מודריץ' יעזוב, אחד המועמדים להחליפו יהיה אדריאן ראביו מפריס סן ז'רמן, שהיה גם על הכוונת של ברצלונה.

* מנצ'סטר יונייטד לא החתימה אף שחקן עם סגירת החלון באנגליה, אך בספרד טוענים שזה לא ימנע מברצלונה לנסות פעם נוספת לרכוש את פול פוגבה.

* מי שעלול לעזוב את אלופת ספרד הוא עוסמאן דמבלה, שמבוקש בפריס סן ז'רמן, כך על פי "מונדו דפורטיבו".

* הסוכן של מלקום מבהיר: "בחרתי בברצלונה על פני רומא בגלל נקמה אישית שלי במונצ'י". לידיעה המלאה

* אחרי שחלון ההעברות באנגליה נסגר וגונסאלו גדש לא עבר לאף אחת מקבוצות הפרמיירליג, ולנסיה תגביר את המאמצים לרכוש את הפורטוגלי מפריס סן ז'רמן ולהחזיר אותו למסטאייה.

* בל'אקיפ מספרים שרדאמל פלקאו עשוי לעזוב את מונאקו ולעבור לליגה הסינית. לפי הדיווח, במונאקו ישמחו להיפטר מהקולומביאני שמרוויח 8 מיליון יורו לעונה - סכום אותו הם לא מעוניינים לשלם לו יותר.

* על פי רדיו מארקה, בטיס הציעה לאייאקס 6 מיליון יורו על מגן נבחרת ארגנטינה, ניקולאס טגליאפיקו. ההולנדים עדיין לא השיבו להצעה.

* האם באייר לברקוזן תיכנע לחיזורים הבלתי פוסקים של פריס סן ז'רמן אחרי המגן השמאלי וונדל? למרות שכבר קיבלה תשובה של "אנחנו לא מעוניינים למכור" כמה פעמים בחודשים האחרונים, אלופת צרפת שוב מגלה בברזילאי עניין. הבעיה מבחינתה: חוקי הפייר פליי לא מאפשרים לא לשפוך סכום דמיוני על המגן המצטיין.

* ניס כבר סימנה מחליף אפשרי למריו באלוטלי שרוצה לעזוב, וגם הוא איטלקי ממוצא אפריקאי. הקבוצה מהריביירה רוצה לצרף חלוץ יובנטוס, מואיז קן (18). הגברת הזקנה עשויה להסכים לעסקה במסגרתה היא תמכור את השחקן המבטיח, אבל תחזיק באופציה ראשונה לרכוש אותו בחזרה תמורת סכום שייקבע מראש.

* הבלם הברזילאי מרלון, ששייך לברצלונה והושאל לניס בעונה שעברה, נמצא על הכוונת של בורוסיה מנשנגלדבאך.

כוכבי ריאל מדריד. אתר רשמי
ככה נראית תמונת הקאבר של ריאל מדריד בעידן שאחרי רונאלדו. מודריץ' לא שם/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully