וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: איגור קולשוב חתם לשנתיים

9.8.2018 / 17:38

הפורוורד (23, 1.96) שסיים את תקופת המכללות שלו במרץ הוא השחקן הישראלי החמישי שחותם בשורות הקבוצה של צביקה שרף. לאחרונה התעניינה בשירותיו ייניסי מרוסיה, כמו גם מכבי תל אביב

צילום: לע"מ, עריכה: ניב מעוז

מכבי ראשון לציון הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של איגור קולשוב לעונה הבאה. החוזה עם קולשוב הוא לשנתיים, ובתום העונה הראשונה הוא יוכל לצאת לאירופה או ל-NBA. בתקופה האחרונה הביעו מספר קבוצות אירופאיות עניין בשחקן, ביניהן ייניסי קרסניורסק הרוסית, אך העובדה כי הוא מחויב לבצע שנת שירות בצה"ל, טרפדה את המהלך.

מי שהייתה מעוניינת בשירותיו של קולשוב לאורך כל הקיץ הייתה מכבי תל אביב, אך נודע כי הכתומים דרשו כ-200 אלף דולר על מנת לשחרר את השחקן ששיחק בעונה שעברה בפלורידה, לשורות האלופה. בשבוע שעבר עשה המנהל המקצועי של הצהובים ניקולה וויציץ', ניסיון אחרון לצרף את השחקן בשיחה מול ראשי ראשון לציון, אך כשנתקל באותה עמדה, ויתר עליו.

עוד בנושא
עמית עבו צפוי לחתום בשורות מכבי ראשון לציון
יובל זוסמן נשאר במכבי תל אביב, דיווח: מו"מ עם אוקרו ווייט
לאומית: יובל נעימי חתם במכבי רחובות לשלוש שנים

איגור קולשוב, מכללת פלורידה. AP
הגיע לעיר היין. קולשוב/AP

קולשוב (23, 1.96) החל את קריירת המכללות שלו במדי אריזונה סטייט, אך אחרי שנה אחת בחר לעבור לרייס, שם היה אחד השחקנים המובילים במשך שנתיים כשבעונת 2016/17 פרץ עם 18.2 נקודות ו-8.8 ריבאונדים למשחק. ההצלחה גרמה לפלורידה הגדולה להציע לו לשחק במדיה, והוא היה מהשחקנים המובילים של הגייטורס כשרשם 13.7 נקודות ו-6.4 ריבאונדים למשחק.

ראשון לציון שינתה העונה את פניה ובנתה קבוצה צעירה. הכתומים צירפו את איתי שגב ממכבי תל אביב, אדם אריאל ממכבי אשדוד, עוז בלייזר ממכבי חיפה ונמרוד טישמן ממכבי קרית גת. בגזרת הזרים צירפה הקבוצה את קמרון לונג ודשון סטיבנס. גם עמית עבו צפוי לחתום בקבוצה בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully