וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל זוסמן נשאר במכבי תל אביב, דיווח: מו"מ עם אוקרו ווייט

8.8.2018 / 15:07

על אף העניין שעורר בקבוצות אחרות, הצהובים הודיעו כי הכישרון הצעיר יישאר ביד אליהו. ספאחיה: "משוכנע שזה הצעד הנכון להמשך התפתחותו". הפורוורד האמריקאי שוחרר לאחרונה מקליבלנד

צילום: לע"מ, עריכה: ניב מעוז

בצל העניין שגילו בו מספר קבוצות נוספות, שניסו לצרפו בהשאלה, הצהובים הודיעו כי הכישרון הצעיר יישאר ביד אליהו. המאמן הוסיף: "משוכנע שזה הצעד הנכון להמשך התפתחותו, הוא שייך לרמה הגבוהה ביותר"

למשך מרבית הקיץ נדמה היה שיובל זוסמן יעזוב את מכבי תל אביב, אולם בצל העניין שגילו בו מספר קבוצות מליגת העל, הודיעו היום (רביעי) הצהובים כי הכישרון הצעיר יישאר במועדון גם בעונה הבאה.

"אני משוכנע שזה הצעד הנכון להמשך התפתחות הקריירה של יובל ברמה הגבוהה ביותר, לשם הוא שייך", אמר המאמן נבן ספאחיה. "כמאמן מעולם לא היה לי ספק שמכבי זה המקום בשבילו. כדי להתפתח בצורה הטובה והנכונה ביותר, סבלנות ועקביות הן מילות מפתח. אין לי ספק שהוא יתקדם עוד יותר השנה ויעשה קפיצת מדרגה נוספת".

ממכבי תל אביב נמסר: "במהלך הקיץ פנו מספר קבוצות למכבי תל אביב בבקשה לשאול את יובל זוסמן לעונה הקרובה. לאחר מספר פגישות של נציגיו עם אנשי המועדון ושיחות של השחקן עצמו עם המאמן ואנשי הצוות המקצועי, הוחלט כי מצטיין אליפות אירופה U20 ימשיך במכבי".

זוסמן בן ה-20, בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב, חתם בקיץ שעבר לארבע שנים בשורות הצהובים ובעונת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת רשם ממוצעים של 3.9 נקודות ו-1.7 ריבאונדים למשחק. במהלך אליפות אירופה האחרונה לנבחרות עתודה הוליך את ישראל לזכייה היסטורית, ואף הוכתר כ-MVP של הטורניר.

עוד בנושא:

מאילת ל-NBA: ג'ורדן לויד חתם בטורונטו, ג'יימס נונאלי במינסוטה
יותם הלפרין ייפגש ביום חמישי עם ראשי מכבי אשדוד

יובל זוסמן שחקן מכבי תל אביב עם נבן ספאחיה. ברני ארדוב
ממשיכים יחדיו. זוסמן וספאחיה/ברני ארדוב

דיווח: אוקרו ווייט מועמד למכבי תל אביב

על פי אתר "היורופס", אוקרו ווייט מנהל משא ומתן עם מכבי תל אביב. הפורוורד האמריקאי (25, 2.03 מ'), בוגר מכללת פלורידה סטייט, הגשים את חלום ה-NBA שלו בקיץ 2016 כשחתם במיאמי ורשם ממוצעים של 2.8 נקודות ו-2.3 ריבאונדים למשחק.

אשתקד רשם שישה משחקים במדי ההיט לפני שעבר לקליבלנד, אך לא שותף במדי סגנית האלופה. במהלך הקיץ לקח חלק בקבוצת ליגת הקיץ של קליבלנד, אך שוחרר לאחר שהעמיד ממוצעים של 6 נקודות ו-7.4 ריבאונדים למשחק.

עוד באותו נושא

יותם הלפרין ייפגש ביום חמישי עם ראשי מכבי אשדוד

לכתבה המלאה
שחקן מיאמי היט אוקרו ווייט. AP
מה-NBA לאירופה? ווייט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully