וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאילת ל-NBA: ג'ורדן לויד חתם בטורונטו, ג'יימס נונאלי במינסוטה

הגארד שכיכב אשתקד עם 17.4 נקודות, 4.9 ריבאונדים ו-3.6 אסיסטים בקבוצה הדרומית, מצטרף לקבוצה הקנדית. אחרי שנתיים מוצלחות בפנרבחצ'ה, אקס אשדוד חתם לשנתיים בטימברוולבס

הפועל אילת, ג'ורדן לויד לצד עמית שמחון. קובי אליהו
השתדרג. ג'ורדן לויד/קובי אליהו

הרבה מאוד זרים אמריקאים עוברים בליגת העל שלנו, חלקם מאוד מצליחים וגם מוצאים לעצמם בהמשך קבוצות NBA. אחר מהם ג'ורדן לויד, הגארד ששיחק בעונה שעברה בהפועל אילת והיום (שלישי) חתם בשורות טורונטו ראפטורס, הקבוצה שסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון במזרח בעונה החולפת.

לויד רשם עונה טובה מאוד באילת אשתקד עם ממוצעים של 17.4 נקודות, 4.9 ריבאונדים ו-3.6 אסיסטים ב-38 משחקים. לויד השתתף לאחרונה עם הקבוצה בליגת הקיץ בלאס וגאס ורשם ממוצעים של 8.3 נקודות, 2.8 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים. לויד יזכה לשתף פעונה העונה עם קוואי לאונרד, הפורוורד שעבר לקבוצה בטרייד תמורת דמאר דרוזן שעשה את הדרך ההפוכה.

* עוד אקס ליגת העל שחותם ב-NBA הוא ג'יימס נונאלי. אקס מכבי אשדוד, שזכה ביורוליג לפני שנתיים עם פנרבחצ'ה, חתם לשנתיים בשורות מינסוטה, כך מדווחים בארה"ב. נונאלי היה קרוב מאוד להישאר ביורוליג כשכבר סיכם על חוזה בבאסקוניה הבאסקית, אך המו"מ עלה על שרטון וזה שדרג את עצמו כעת אחרי שנתיים אצל אוברדוביץ'.

הגארד בן ה-28 סיים את העונה החולפת עם ממוצעים של 9.3 נקודות, 2.1 ריבאונדים למשחק במדי פנרבחצ'ה וגם קלע באחוזים מעולים מחוץ לקשת (55.4).

שחקן מכבי אשדוד ג'יימס נונאלי (ימין) שחקן הפועל גלבוע/גליל. ניב אהרונסון
ב-2015 הוא עוד שיחק באשדוד. ג'יימס נונאלי/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully