וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: המשחק בין הפועל באר שבע לאפואל ניקוסיה יתקיים כמתוכנן

9.8.2018 / 17:52

למרות נפילת הטיל בסמוך לבירת הנגב, אופ"א הודיעה שהמשחק לא יידחה. עוד לפני כן פיקוד העורף הוציא הודעה לפיה אין מניעה לקיים את המשחק בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אופ"א הודיעה שהמשחק בין הפועל באר שבע לאפואל ניקוסיה הערב (חמישי, 20:00, ספורט1) יתקיים כמתוכנן. מוקדם יותר נורה טיל מעזה שנחת סמוך לבירת הנגב וביחד עם ההסלמה בדרום, גרם לחוסר ודאות. פיקוד העורף ערך ישיבה בנוגע למשחק והוציא לאחר מכן הודעה שניתן לקיים את המשחק כסדרו. מאוחר יותר גם אופ"א הוציאה הודעה דומה. הפועל באר שבע הודיעה שכל תושב עוטף עזה שיגיע למשחק הערב, יקבל כרטיס חינם בהתאם להצגת תעודת זהות.

ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ' אמר בהתייחס למצב: "בעיר אמורים להתקיים כמה אירועים גדולים ואנחנו נתכנס ונדון לגביהם".

אפואל ניקוסיה פרסמה הודעה מוקדם יותר היום: "כדי להימנע מכל חשש, יצרנו קשר עם אופ"א. חשוב לנו להודיע שאף אחד לא בסכנה כלשהי. אנחנו מצפים לעדכון על המשחק וברגע שנדע נעדכן מיד".

עוד בנושא:

הפועל באר שבע - אפואל ניקוסיה: גורש בשער, בן בסט צפוי לפתוח בחוד
דויד סולארי: "אפואל תצטרך לעצור את וואקמה, בן בסט ומליקסון"
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

מיהאי קורהוט שחקן הפועל באר שבע מול וונדרסון שחקן לודוגורץ. ברני ארדוב
בדרך לקפריסין. מיחאי קורהוט/ברני ארדוב

בעניין אחר, המגן השמאלי מיחאי קורהוט המריא היום לקפריסין שם ייפגש עם מאמן אנורתוזיס רוני לוי ועם הנהלת המועדון. קורהוט שקרא כבר את טיוטת החוזה בקבוצה הקפריסאית יתרשם מהתכניות לגביו ואם הכל יילך כשורה הוא יחתום לעונה אחת, כשבין המועדונים כבר סוכמו תנאי העסקה.

קורהוט, שכבר בתחילת האימונים קיבל הודעה שאינו בתוכניות המקצועיות, לא הסכים לוותר על כסף אך כעת בבאר שבע מקווים מאוד שהעסקה תושלם ויתפנה מקום של זר. בבאר שבע עוד לא החליטו האם לבקש מהבלם מיגל ויטור להאריך את הקפאתו עד השחרור של יאניס אנסטיס, או שמא להחזיר אותו מיידית מההקפאה. כזכור, ויטור הסכים להיכנס להקפאה בתנאי שיופשר מיד עם עזיבתו של קורהוט מבלי קשר לסיטואציה או שחקנים אחרים.

למרות הסיכום הזה, בסביבתו לא פסלו את האפשרות שיסכים להמשיך את ההקפאה עד השחרור של אנסטיס וזאת לאור העובדה שאריאל הרוש חתם בקבוצה וברור שבבאר שבע יעשו הכל כדי לשחרר את השוער היווני. אגב, הבלם נמצא כבר בארץ וימשיך את השיקום עם אנשי המועדון. על פי ההערכות בשלב זה ויטור יחזור לפעילות לקראת סוף חודש נובמבר או במהלך חודש דצמבר. אם ויטור יישאר בהקפאה, הוא יוכל להיות מופשר בחלון ההעברות של ינואר כשאם ייצא מההקפאה לפני תום חלון ההעברות ב-17 בספטמבר, הוא יוכל לחזור בכל שלב בו יהיה כשיר.

עוד באותו נושא

לראשונה מ"צוק איתן": רקטות נורו לעבר באר שבע

לכתבה המלאה
חברת אביסרור.
חברת אביסרור במעמד החתימה

חברת הבנייה "אביסרור משה ובניו", חתמה על הסכם למתן חסות לקבוצה. חסות זו נחתמה לעונה 2018/2019 ומהווה המשך של שותפות ארוכת שנים בין השניים, במסגרתה יפורסם שם החברה על גב חולצות המשחק הרשמיות של הקבוצה.

יורם אביסרור, סמנכ"ל השיווק ומבעלי חברת אביסרור משה ובניו, מסר: "אנו שמחים להיות שותפים למנוע הצמיחה של קבוצה אגדית זו ולהימנות מנותני החסות הותיקים, אשר האמינו בקבוצה לאורך כל שנות פעילותה. הפועל באר שבע, מוכיחה בכל פעם מחדש את רמתה הגבוהה הודות לניהול מצוין ושחקנים מוכשרים החותרים למצוינות בשילוב נחישות והתמדה המובילים לתוצאות פנומנליות".

אלונה ברקת אמרה:"בין הפועל באר שבע לבין אביסרור משה ובניו, קיים קשר טוב ועמוק אשר נמשך כבר שנים רבות ומלמד על יציבות ושותפות אמיתית וטובה לשני הצדדים. אני משוכנעת שקשר זה יימשך עוד שנים ארוכות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully