וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: הפורוורד האמריקאי ג'ונתן הולמס חתם

6.8.2018 / 22:05

האדומים השלימו את אחת העסקאות המרשימות של הקיץ בישראל, כשסגרו עם הפורוורד (25, 2.06) ששיחק בברצלונה בעונת 2016/17. פרנקו: "שחקן עם המון פוטנציאל שיכול לתרום בשני צידי המגרש"

שחקן מכללת טקסס ג'ונתן הולמס. GettyImages
רקורד מעניין. הולמס/GettyImages

הפועל תל אביב השלימה הערב (שני) את אחת ההחתמות המרשימות של הפגרה בישראל, כשהחתימה את הפורוורד האמריקאי ג'ונתן הולמס, שהיה מועמד לאדומים גם בקיץ שעבר, אחרי שסיים את עונת 2016/17 במדי ברצלונה, אך העדיף לשחק בליגת הפיתוח, במדי מיין.

"ג'ונתן הוא שחקן עם המון פוטנציאל", אמר דני פרנקו. "אני מאמין בו וביכולת שלו למצות אותו בהפועל. הוא שחקן מאוד מגוון שיכול לתרום לנו בשני צידי המגרש. הוא מגיע עם מוטיבציה וחשוב לו להיות חלק משמעותי בקבוצה מנצחת". האמריקאי הוא הזר השני שחותם בשורות האדומים בקיץ אחרי אלאדה אמינו, והוא יצטרף בקו הקדמי לתומר גינת ודניאל ששון. בקבוצה ינסו לסגור גם את השארתו של ג'רל מקניל.

הולמס (25, 2.06), יליד סן אנטוניו, נחשב בצעירותו לאחד הכישרונות העולים בליגת התיכונים בארצות הברית, והתחייב לאוניברסיטת טקסס הגדולה בשנת 2011. בארבע שנים בטקסס הוא רשם 9.2 נקודות ו-5.9 ריבאונדים למשחק. בקיץ 2015 שיחק עם בוסטון בליגת הקיץ ורשם 10 נקודות ו-5 ריבאונדים למשחק. באוגוסט הוא חתם על חוזה למחנה אימון במדי הלייקרס, והשתתף בשני משחקי אימון, בשני מביניהם סבל מפציעה קשה בכתפו וגמר את העונה. בקיץ 2016 שיחק בליגת הקיץ בממפיס, וקיבל חוזה למחנה האימון של קליבלנד, אך נחתך לפני תחילת העונה אחרי שישה משחקי אימון.

בקיץ 2016 חתם בקנטון צ'ארג' מליגת הפיתוח, אך לאחר זמן קצר חתם על חוזה לחודשיים בברצלונה שסבלה ממכת פציעות קשה. הוא שותף לעשרה משחקים במדי ברצלונה וביורוליג שיחק שבעה, מתוכם שניים בחמישייה, ורשם 5.1 נקודות ו-2.7 ריבאונדים למשחק. בינואר סיים את חוזהו וחזר לקנטון צ'ארג', במדיה רשם 12.8 נקודות ו-6.5 ריבאונדים למשחק. העונה פתח את העונה שוב במדי קבוצת הבת של קליבלנד ורשם 7.3 נקודות ו-7.5 ריבאונדים למשחק.

עוד בנושא:

תומר לוינסון עשוי לפספס את פתיחת העונה באוסייק
החוזים הגדולים ביותר ביורוליג: אלכסיי שבד שוב בראש הרשימה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully