וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר לוינסון עשוי לפספס את פתיחת העונה באוסייק

6.8.2018 / 18:51

שחקן נבחרת הנוער, שחתום לעוד שנתיים בקבוצה הקרואטית, לא מחזיק במעמד של ספורטאי עילוי, ועד שלא יקבל מעמד זה לא יוכל לצאת בחזרה לקרואטיה. רשם באליפות אירופה האחרונה 14.1 נקודות ו-6.9 ריבאונדים

צילום: לע"מ, עריכה: ניב מעוז

קפטן נבחרת הנוער של ישראל תומר לוינסון צפוי לפספס את תחילת האימונים של קבוצתו הקרואטית אוסייק, בה כבר שיחק העונה, וזאת לאחר שלא הגיע לסיכום מול שלטונות צה"ל על מעמד שיאפשר לו לשחק עונה נוספת בליגה הקרואטית.

לוינסון צפוי להתגייס בשבוע הבא ביחד עם שאר שחקני נבחרת הנוער לצה"ל, וזאת לאחר שבקשתו לדחיית גיוס, לא התקבלה. משפחתו של השחקן, וכן אנשי נס ציונה היו בקשר מול אנשי צה"ל, אך התשובה שקיבלו כי מעמד הספורטאי המצטיין שמובטח לו בשל המצאותו בנבחרת הנוער, לא יספיק לו כדי לצאת לחו"ל ועליו לקבל מעמד של ספורטאי עילוי. המעמד הזה, בו החזיק בעבר איגור קולשוב, טרם נקבע מחדש, וזאת למרות בקשות חוזרות ונשנות של השחקן, משפחתו ואנשי הקבוצה.

לוינסון (18, 2.05) הוא תוצר מחלקת הנוער של עירוני נס ציונה, שכבר לפני שנתיים שיחק בליגת העל במדי הקבוצה הבוגרת. לאחר שהרשים באליפות אירופה לקדטים, הפך לאחד השחקנים המעניינים בשנתון הזה בנבחרות ישראל, וזכה לאזכורים אפילו כמועמד אפשרי אפילו ל-NBA. הוא עבר התרשמות במתקנים של פרטיזן בלגרד, אך לבסוף חתם באוסייק מהליגה הקרואטית. באליפות אירופה לנוער דרג ב' שננעלה אתמול (ראשון) רשם לוינסון 14.1 נקודות ו-6.9 ריבאונדים למשחק.

תומר לוינסון שחקן נבחרת הנוער. ברני ארדוב
בעיה עם הצבא. תומר לוינסון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully