וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיתות לשחר והלחץ בדרום: הדרך של גיא חיימוב למכבי חיפה

6.8.2018 / 7:35

שוער האלופה יחתום לשנתיים וירוויח 260 אלף דולר כולל המענקים. במועדון מודים כי "ידענו כמה רצה לשחק כאן. חיכינו שישוחרר" ומספרים כיצד סיפור השוערים בבאר שבע תרם לעסקה. גלזר יגיע לשיחה עם אלאך. הירוקים הציעו 400 אלף שקל על אז'ובל

דוברות מכבי חיפה

מכבי חיפה תכריז היום (שני) על רכש שלישי הקיץ: השוער גיא חיימוב עבר אתמול בהצלחה את הבדיקות הרפואיות, ערך סיור באצטדיון והבוקר ייפגש עם אנשי המועדון - תחילה כדי לבחור דירה בסמוך לאצטדיון, ואז יגיע לתל אביב לפגישה עם הבעלים יעקב שחר והמנכ"ל אסף בן דב, שם יחתום על חוזה לשתי עונות תמורת כ-260 אלף דולר לעונה כולל מענקים - חוזה גבוה יותר מאשר בבאר שבע. מחר הוא אמור להיפגש עם באר שבע לצורך חתימה על הסכם ויתור, המנער את האלופה מההסכם הנוכחי שלו, ורק אז יעבור בבקרה.

ההגעה של חיימוב נובעת בעיקר מסיפור יאניס אנסטיס.
היכולת הרעה בבאר שבע גרמה ללחץ בדרום וברקת הייתה מוכנה לשחרר את חיימוב בחינם כדי להיפטר מהחוזה שלו ולהחתים את אריאל הרוש. מסר ברוח הזו עבר בסוף השבוע למכבי חיפה והוא זה שהוביל, בסופו של דבר לחתימה. עד השבוע שעבר ברקת דרשה מיליון שקל עבורו אבל בסוף השבוע, לאחר שהובהר למנכ"ל אסף בן דב שחיימוב ישוחרר בחינם, הוא הפנה את סוכניו למנהל הטכני מו אלאך שנתן אור ירוק לעסקה לאחר התייעצות עם מאמן השוערים ארנו ואן זוואם והמאמן פרד רוטן.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
גיא חיימוב עבר בדיקות רפואיות במכבי חיפה, צפוי לחתום רשמית היום
ההבטחה שלא מומשה, ההכחשות הכוזבות: על התנהלות באר שבע עם גיא חיימוב

שוער הפועל באר שבע גיא חיימוב. ברני ארדוב
רצה לשחק במכבי חיפה. גיא חיימוב/ברני ארדוב

הסיבה העיקרית לעסקה היא, כמובן, אינה רק כלכלית. לאחר הגישושים מצד הירוקים בחודש מאי, העובדה שחיימוב אותת ליעקב שחר באמצעות סוכניו כי הוא יהיה מעוניין לשחק בעתיד במכבי חיפה, גרמה לברקת להבהיר כי הוא לא ישוחרר בחינם. חיימוב יצא למחנה ובמכבי חיפה כמעט הרימו ידיים, לאחר שהבינו שלא יוכלו להשקיע את הסכומים האלה בשוער, אבל סיפור אנסטיס וחילופי השוערים בבאר שבע, בהם הלחץ להחתים את אריאל הרוש ביממה האחרונה ולרשום אותו למשחקים באירופה, הובילו לעסקה.

"גיא מאוד רצה לשחק במכבי חיפה. ידענו את זה כל הזמן, אבל כל עוד באר שבע לא שחררה אותו בחינם, העדפנו לשים את זה בצד", אישר אתמול גורם במועדון והוסיף: "ברגע שקיבלנו אישור מבאר שבע, הדרך לחתימה הייתה קצרה מאחר וחיכינו רק לאישור של אלאך. לשוער ברמה הזאת יש מקום אצלנו. הוא יוכל לשדרג אותנו".

חיימוב, שהמגעים לגביו החלו ביום שישי, יהיה השוער הראשון של הקבוצה. אוהד לויטה אמור להפוך לשוער משנה ועומרי גלזר יושאל. בקרית שמונה טוענים כי בשלב זה הם מעדיפים שמהדי זועבי ישמש כשוער ראשון. בני יהודה בתמונה, אך מכבי חיפה מעוניינת שגלזר ישחק בקבוצה שבה יוכל לבוא לידי ביטוי ולחזור בעונה הבאה כדי להתחרות על אפודת השוער הראשון, ולכן זה ייצא לפועל אם אמיליוס זובאס יימכר. אם גלזר לא ימצא את מקומו בליגת העל, גם האופציה לצאת לאירופה פתוחה בפניו לאחר שקיבל דרכון רומני, אם כי במועדון מעדיפים שיצבור דקות משחק בישראל. למרות שהיא מקיימת משחק מחר, חיפה תקיים היום אימון כפול. חיימוב עשוי לדרוך על הדשא בכפר גלים בפעם הראשונה כבר הערב, אם הצדדים אכן יספיקו לחתום על החוזה עד הצהריים.

עוד באותו נושא

ההבטחה שלא מומשה, ההכחשות הכוזבות: על התנהלות באר שבע עם גיא חיימוב

לכתבה המלאה
שוער מכבי חיפה עומרי גלזר. אדריאן הרבשטיין
לא הופתע מהחתמתו של חיימוב. עומרי גלזר/אדריאן הרבשטיין

גלזר, שיתבקש להגיע ביממה הקרובה לשיחה עם אלאך, עדיין לא החל לבחון את האופציות שלו משום שהוא מחכה להודעה ממכבי חיפה ורק אז ייכנס למשא ומתן עם קבוצות אחרות. השוער לא הופתע מההודעה לאור ההתפתחויות בשבועות האחרונים, אך עד השבוע שעבר היה בטוח כי יתחרה עם לויטה על אפודת השוער הראשון ולא יגיע שוער נוסף.

הירוקים מוכנים לשלם 400 אלף שקל על בן אז'ובל ומסר ברוח הזו הועבר לאנשי עכו שדורשים 900 אלף שקל על 90 אחוז מהכרטיס. היום יימשכו המגעים אבל בחיפה הבהירו שהמשא ומתן לא יימשך עוד זמן רב. המטרה הבאה היא לצרף את עידן ורד ואולי עוד שחקן כנף זר במקום קאיו. עדיין אין התקדמות עם אופיר דוידזאדה שיגיע רק אם ישוחרר בחינם ויפחית בשכר הנוכחי שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully