וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי לידס בטירוף ממרסלו ביילסה: "המשחק הטוב ביותר שלנו מזה עשור"

אוהדי הלבנים לא הצליחו לעצור את ההתלהבות אחרי ה-1:3 על סטוק סיטי במסגרת המחזור הראשון של הצ'מפיונשיפ: "זה כמו לצפות בברצלונה של פפ גווארדיולה". המאמן: "יש מקום לשיפור"

אתר רשמי

לא מעט גבות הורמו כשמרסלו ביילסה מונה הקיץ למאמנה של לידס יונייטד מהצ'מפיונשיפ. הארגנטינאי בן ה-63 הגיע לליגת המשנה באנגליה במטרה להחזיר את הלבנים לפרמיירליג אחרי היעדרות ארוכה. אתמול (ראשון) הוא התחיל את דרכו במועדון בצורה נהדרת עם ניצחון במחזור הראשון: 1:3 ביתי על סטוק סיטי, היורדת הטרייה לליגה השנייה אשר נחשבת לאחת מהקבוצות החזקות בליגה.

קבוצתו החדשה של 'הסנדק של הכדורגל', שידוע כמי שהשפיע על פילוסופיית המשחק של מאמנים כמו דייגו סימאונה ומאוריסיו פוצ'טינו, הציגה משחק לחץ מרשים שעזר לה לשלוט בחלוטין בקצב, לפחות במחצית הראשונה. אוהדי לידס, שרגילים לאכזבות בשנים האחרונות, יצאו מגדרם אחרי ההופעה המרשימה של קבוצתם.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
במנצ'סטר סיטי מתפעלים מפיל פודן, סארי הפך לבדיחת רשת באנגליה
מנצ'סטר סיטי ניצחה 0:2 את צ'לסי וזכתה במגן הקהילה, צמד לאגוארו

שחקני לידס יונייטד חוגגים. אתר רשמי לידס יונייטד, אתר רשמי
ריגשו את האוהדים. שחקני לידס יונייטד חוגגים/אתר רשמי, אתר רשמי לידס יונייטד

"זה המשחק הכי טוב שלנו מזה עשור", סיפר האוהד ריצ'רד קלארק אחרי המשחק בראיון לאחד מערוצי היוטיוב של האוהדים. "האם אנחנו מגזימים בתגובה אחרי משחק אחד בלבד? יכול להיות, אבל כולנו ראינו היום מי זה מרסלו ביילסה. אני משוכנע שלא יהיה קל לנצח אותנו, זה בטוח". בטוויטר מספר אוהדים התרשמו במיוחד מהנעת הכדור שהובילה לשער הראשון כשאמרו, בין היתר: "אנחנו נראים כמו אלופת אירופה קלאסית", "הוא יעשה מהפכה בכדורגל האנגלי", ו"זה כמו לצפות בברצלונה הגדולה של גווארדיולה פעם נוספת".

ביילסה עצמו נעזר במתורגמן בראיון שקיים אחרי המשחק, דבר ששיעשע לא מעט אוהדים. המאמן אמר בסיום: "שיחקנו מצוין, היינו אינטנסיביים. יש מקום לשיפור, היו רגעים ששיחקנו פחות טוב אבל למשחק ראשון זה בסדר. אנחנו צריכים ללמוד איך לשחק באותה צורה לכל אורך 90 הדקות. האווירה הייתה פנטסטית. 34,000 אוהדים הגיעו ואני רוצה להודות לכל אחד ואחת מהם. הם עזרו לנו לנצח".

עוד באותו נושא

במנצ'סטר סיטי מתפעלים מפיל פודן, סארי הפך לבדיחת רשת באנגליה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully