וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכין את התירוצים? מוריניו: "אם לא נתחזק, מצפה לנו עונה קשה"

מאמן מנצ'סטר יונייטד משווע לחיזוק ושלח מסר ברור ומתבכיין להנהלה: "המנכ"ל שלי יודע מה אני רוצה כבר הרבה זמן. לצ'לסי, סיטי וטוטנהאם יש סגלים מעולים וליברפול קונה כל מה שזז"

אתר רשמי

מנצ'סטר יונייטד הפסידה אמש (ראשון) 1:0 לבאיירן מינכן בעוד משחק הכנה לקראת העונה שבפתח, אך עוד לפני המשחק הזה התראיין ז'וזה מוריניו לערוץ הטלוויזיה של יונייטד לגבי מצב הקבוצה שלו בחלון ההעברות וסיפק כמה ציטוטים מעניינים ומתבכיינים במיוחד.

כידוע, יונייטד ביצעה הקיץ רק החתמה גדולה אחת כשרכשה את פרד משחטאר דונייצק, וגם צירפה את דיוגו דאלוט המגן ואת לי גרנט שישמש כשוער השלישי. מוריניו ממש לא מרוצה מהרכש עד כה וניסה להפעיל לחץ על המעסיקים שלו כשאמר: "המנכ"ל שלי יודע מה אני רוצה כבר הרבה זמן. אני יודע שהוא מנסה לעשות את הטוב ביותר בשבילי ועדיין נותרו לי כמה ימים לחכות כדי שזה יקרה".

עוד בנושא:

הכנה: מנצ'סטר יונייטד הפסידה 1:0 לבאיירן מינכן
מנצ'סטר סיטי ניצחה 0:2 את צ'לסי וזכתה במגן הקהילה, צמד לאגוארו
במנצ'סטר סיטי מתפעלים מפיל פודן, סארי הפך לבדיחת רשת באנגליה
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

פרד שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
שחקן הרכש הנוצץ היחיד שהגיע הקיץ ליונייטד. פרד/רויטרס

מוריניו פזל לעבר המתחרות של יונייטד באנגליה ואמר: "הקבוצות האחרות שמתחרות איתנו מאוד חזקות ויש להם סגלים נהדרים כמו לצ'לסי, טוטנהאם ומנצ'סטר סיטי, או שהן משקיעות המון כסף כמו ליברפול, שקונה הכל ואת כולם. אם אנחנו לא נחזק את הקבוצה, זו תהיה עונה קשה עבורנו".

אגב, מנצ'סטר יונייטד תוציא לדרך את עונת 2018/19 בפרמיירליג כשתארח את לסטר כבר ביום שישי. לאחר מכן היא תתארח אצל ברייטון של תומר חמד ובירם כיאל ומשחק הבית השני שלה יהיה מול טוטנהאם הגדולה. מי שלא צפוי לקחת חלק במחזור הפתיחה הוא פול פוגבה אלוף העולם הטרי שעדיין לא הצטרף לסגל של מוריניו.

עוד באותו נושא

הכנה: באיירן מינכן ניצחה 0:1 את מנצ'סטר יונייטד, בכורה לגורצקה

לכתבה המלאה
ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
במסר תקיף להנהלה שלו. מוריניו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully