וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: הבלם קלביד דיקאמונה חתם לשנתיים במועדון

5.8.2018 / 15:36

בלם נבחרת קונגו הצטרף לשורות הקבוצה של בני בן זקן לאחר שהתרשם מן המועדון. המגן פטריק דה סילבה ממשיך להיבחן. בקבוצה ביקשו סיוע מן העירייה בשל החשש שלא יעברו בבקרה אך נדחו

אדריאן הרבשטיין

בלם נבחרת קונגו קלביד דיקאמונה חתם היום (ראשון) לשנתיים בשורות בני סכנין. בקבוצה רצו מאוד להתחזק בעמדת הבלם וצירפו את השחקן שהיה בארץ בימים האחרונים והתרשם מהמועדון.

דיקאמונה בן ה-28 התחיל את הקריירה בלה האבר, אבל מיעט לשחק במדיה ועבר לפרז'וס סן רפאל מהליגה השלישית בצרפת. בעונת 2015/16 נדד לדאג אנד רד מהליגה הרביעית באנגליה ובעונה לאחר מכן חתם בבורג-אן-ברס מליגת המשנה בצרפת. בעונה שעברה חתם לשנתיים בפלטניאס היוונית, אבל בגלל שירד איתה ליגה, היא תאפשר לו לעזוב ללא תמורה. דיקאמונה רשם 23 הופעות בפלטניאס ובהן היא הפסידה 19 פעמים וספגה 49 שערים.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
מכבי חיפה החלה במו"מ עם גיא חיימוב, הציעה לו חוזה לשנתיים
ג'ורדי קרויף סיכם עקרונית כמנג'ר צ'ונגצ'ינג ליפאן מהליגה הסינית

קלביד דיקמונה, שחקן בני סכנין. אתר רשמי
עם הפנים לסכנין. קלביד דיקומונה/אתר רשמי

במקביל בקבוצה ממשיכים לבחון את המגן השמאלי פטריק דה סילבה, אך משהים את ההחלטה כדי לראות איזה שחקן באותה עמדה ישוחרר ממכבי חיפה. בסכנין היו רוצים מאוד לראות את סאן מנחם או עומרי בן הרוש מגיעים, אך מבינים שהסיכויים לכך לא גבוהים ולכן אופציית דה סילבה עדיין נשקלת.

במועדון גם עוסקים בהעברת הקבוצה בבקרת התקציבים, כאשר שחקני הרכש כבר הביעו דאגה בעניין אצל ראשי המועדון. בסכנין ביצעו הקיץ רכש משמעותי מאוד בדמות קלאודמיר ומהראן ראדי, בנוסף לשחקנים צעירים דוגמת אמיר נסאר. במועדון מבינים שאם לא יעברו בבקרה ייתכן שלא יפתחו את העונה ולכן ביקשו סיוע מהעירייה, אך זו מסרבת לעזור לפחות עד חדש ינואר, מועד אישור התקציב העירוני החדש. גורם בהנהלת סכנין העריך שלבסוף העניין יסתדר וכל השחקנים יעברו בבקרה.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully