וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הולכת על גיא חיימוב: נפתח משא ומתן

5.8.2018 / 15:29

השוער מקווה לעבור השבוע אחרי ההתקדמות בין הרוש לבאר שבע, מכבי חיפה הציעה לו חוזה לשנתיים, לאור ההתפתחויות גלזר עשוי לעבור בהשאלה. קלאוס צפוי לעזוב השבוע. מעקב אחר דוידזאדה. גם אז'ובל יגיע? הירוקים מציעים כ-400 אלף שקל

דוברות מכבי חיפה

אחרי התייעצות של הצוות המקצועי בנוגע לגיא חיימוב, מכבי חיפה החלה היום (ראשון) בשיחות עם סוכניו של השוער לגבי מעבר אפשרי ביממה הקרובה. הבוקר במסגרת המשא ממתן הציעה מכבי חיפה לשוער חוזה לשנתיים. חיימוב דרש חוזה לשלוש שנים, אך נראה כי הצדדים יצליחו להגיע להסכמה בנושא.

הצוות המקצועי, שכולל את מו אלאך, פרד רוטן וארנו ואן זוואם, התכנס קודם לכן כדי לדון בעניין מעברם של חיימוב ובן אז'ובל. לגבי אז'ובל, הפועל עכו דורשת סכום של כמיליון שקלים על כרטיסו (הקבוצה הציעה גם אפשרות לרכישת 90 אחוז מהכרטיס תמורת 900 אלך שקל). בשיחה שהתקיימה בין גורמים בשני המועדונים הבהירו בחיפה כי יהיו מוכנים לשלם כ-400 אלף שקלים עבור אז'ובל. כרגע יש פערים בעסקה אך מקורבים אליה טוענים כי בסופו של דבר שני הצדדים יגיעו לפשרה.

חיפה ממשיכה לעקוב גם אחרי מצבו של אופיר דוידזאדה שעל פי הדיווחים יירד לקבוצת המילואים של גנט ועשוי לעזוב, אך תצרפו רק אם יגיע ללא תמורה. ללא קשר לשניים האלה, חיפה מעוניינת בעידן ורד ומחפשת שחקן כנף זר שעשוי להגיע על חשבון קאיו. "בסופו של דבר נצרף עד שלושה שחקנים, לא יותר מכך", אמרו אתמול במועדון.

שמו של חיימוב עלה כבר בחודש אפריל, אולם השינוי שחל בסוף השבוע ומקרב אותו לירוקים הוא העובדה שאלונה ברקת, שדרשה בעבר דמי העברה, הבהירה כי תהיה מוכנה לשחררו בחינם במטרה להחתים מיידית את אריאל הרוש. במועדון סיפרו בסוף השבוע כי ואן זוואם יהיה שותף מלא להחלטה האם לצרף את שוער האלופה. במקרה כזה, עומרי גלזר יושאל רק אם יתברר שיהיה ראשון בקבוצה אחרת בליגת העל. במועדון עדיין בונים על גלזר כשוער העתיד ולכן חשוב שיצבור דקות משחק. אחת האופציות שעלו היא האפשרות שגלזר יושאל לעונה אחת לקרית שמונה. אופציה נוספת שהועלתה היא בני יהודה, אם אמיליוס זובאס יימכר.

עוד בנושא

גביע הטוטו: מכבי חיפה ניצחה 2:3 את עירוני קרית שמונה
קראמר: "השמחה שלי כפולה". סילבס: "חייבים ללמוד לנצח"

שוער הפועל באר שבע גיא חיימוב. ברני ארדוב
החל משא ומתן. גיא חיימוב/ברני ארדוב

למרות הניצחון אתמול, במועדון לא מרוצים ממשחק ההגנה של הקבוצה. טעויות של אוהד לויטה ואליסון דוס סנטוס במהלך המחצית השניה כמעט ועלו בשערים (אעיד חבשי הציל מספיגה אחרי טעות של הבלם). "דוס סנטוס עשה טעות שלא אופיינית לו. מצד שני, קשה להתווכח עם פעולות טובות שהוא עושה בעזרת המהירות שלו", אמרו בקבוצה. אטיין ריינן עשוי לפתוח במשחק מול חדרה ביום שלישי, שינעל את משחקיה של הקבוצה בבית א' בגביע הטוטו. ההערכה היא שעד יום רביעי חיפה תקבל את כל ההחלטות בנוגע לרכש, כשעוד לפני המשחק בשלישי אמורה להתפרסם רשימת השחקנים שיעזבו - בניהם יונתן לוי, ים כהן ויהב גורפינקל. גם עומרי בן הרוש עשוי להיכלל ברשימה הזאת. לגבי קאיו, במועדון עדיין מבהירים שהוא לא ישוחרר בחינם. בניגוד לעמית זנטי, שלא נכלל בסגל משום שאינו בכושר משחק, הברזילאי חזר להתאמן ביום שני אחרי מספר ימים בהם נעדר בשל מחלה. כזכור, בשבוע שעבר קיבלו במועדון החלטה לא לשחרר את עופרי ארד עד שיתברר אם אחד הבלמים יעזוב. השער אתמול נתן לצוות המקצועי, שתפקד אותו לראשונה כקשר אחורי, עוד חומר למחשבה.

בסוף השבוע נרשמה התקדמות בגזרת קלאוס, לאחר שראשי ארסנל טולה, שבתקשורת הרוסית דווח כי היא מועמדת לקלוט אותו, הבהירו כי יסכימו לממן את רוב החוזה שלו. קלאוס קיבל משכורת אחת ממכבי חיפה, מה שמפחית את העלויות מבחינתם של הרוסים שהבהירו כי הם מוכנים לחתום מיידית על העסקה. קלאוס עצמו ביקש לחשוב בסוף השבוע על ההצעה משום שגם פאוק סלוניקי מוכנה להחתימו. יחד עם זאת, היוונים מוכנים לממן קצת יותר ממחצית מהחוזה שלו ובחיפה מעדיפים לבצע עסקה שלא תדרוש ממנה להשלים את שכרו.

עוד באותו נושא

גביע הטוטו: מכבי חיפה ניצחה 2:3 את עירוני קרית שמונה

לכתבה המלאה
שחקני מכבי חיפה ניקיטה רוקאביציה, סינטאיהו סלליך חוגגים. אדריאן הרבשטיין
השינוי קרוב? סלליך חוגג אמש עם רוקאביציה/אדריאן הרבשטיין

סלליך: "מאמין שהעונה שעברה לא תחזור על עצמה"

הקשר סינטאיהו סלליך, שחתם לאחרונה לשנתיים נוספות בקבוצה, התראיין הבוקר לאתר הרשמי לקראת העונה שבפתח. הקשר בן ה-27 אמר: "יש תחושות ואנרגיות חיוביות בקבוצה. אנו מתרגשים לפתוח את העונה החדשה בתקווה לתוצאות טובות יותר מהעונה שעברה. מבחינה אישית הייתה לי בהחלט עונה סבירה, אך כדורגל זה מקצוע קבוצתי ואני מקווה ומאמין שהעונה שעברה לא תחזור על עצמה".

על הקהל הירוק הוסיף: "הקהל של מכבי חיפה הוא קונצנזוס. אני לא מכיר עוד מועדון בעולם, שחווה כישלון שנה אחר שנה, והקהל ממשיך ללוות את הקבוצה במספרים מדהימים. אחת מהמטרות שלנו, השחקנים, היא להחזיר את החיוך והגאווה לאוהדים שלנו ואנחנו נעשה את זה בעבודה קשה מאוד, ביחד עם הצוות המקצועי. אני מקווה שהקהל שלנו ייהנה מתוצאות טובות עם כדורגל מהנה ובסופו של דבר יחזור הביתה עם חיוך על הפנים".-

(עדכון ראשון: 7:05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully