וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכיל קראמר: "השמחה שלי כפולה". סילבס: "חייבים ללמוד לנצח"

החלוץ ההולנדי כבש שער בכורה ב-2:3 של מכבי חיפה על קרית שמונה: "הציפיות שלי מעצמי יותר גבוהות משל כל אחד אחר". סילבס המאוכזב: "הקלות בה אנחנו סופגים זועקת לשמיים"

שחקני מכבי חיפה, עופרי ארד, עאיד חבשי. אדריאן הרבשטיין
ניצחון מתוק. עופרי ארד ועאיד חבשי/אדריאן הרבשטיין

שביעות רצון במכבי חיפה אחרי ה-2:3 על עירוני קרית שמונה הערב (שבת) - הניצחון הראשון של הירוקים העונה בגביע הטוטו. החבורה של פרד רוטן הוליכה 0:1, נקלעה לפיגור 2:1, אבל ידעה לחזור למשחק במהירות וגם לנצח אותו הודות לשער ניצחון של עופרי ארד הצעיר בדקה ה-83.

עוד בנושא:

גביע הטוטו: מכבי נתניה ניצחה את הפועל חדרה 2:3
גביע הטוטו: בני יהודה ניצחה את הפועל רעננה 2:4
סקאוט של ויטסה התרשם מסבע, נתניה דורשת 2 מיליון יורו

מיכיל קראמר ושחקני מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"אעשה הכל בשביל הניצחון". קראמר/אדריאן הרבשטיין

המאמן המנצח, פרד רוטן, אמר: "כשאתה מנצח אתה תמיד שמח. במחצית הראשונה זה היה משחק בשליטתנו ויכולנו לכבוש 3-4 שערים. המחצית השנייה הייתה משחק של מאבק. חזרנו מפיגור וזה טוב. במשחקים האחרונים הרגשתי יותר טוב בנוגע להגנה, היום היו כמה טעויות קטנות, אבל נתקן אותן עד תחילת הליגה. החיזוק? האטסרטגיה והפילוסופיה של המועדון הם קודם כל לבדוק את שחקני הבית שלנו".

מיכיל קראמר שכבש את השער הראשון שלו בישראל: "השמחה שלי כפולה כי גם ניצחנו. הציפיות ממני לא מדאיגות אותי, הציפיות שלי מעצמי הן גבוהות יותר משל כל אחד אחד. אני רוצה לנצח, זה הדבר הכי חשוב ואעשה הכל בשביל זה. הכדורגל בישראל שונה, יש בו הרבה לחימה ותשוקה, אני נהנה ממנו".

עוד באותו נושא

גביע הטוטו: מכבי חיפה ניצחה 2:3 את עירוני קרית שמונה

לכתבה המלאה
מאמן עירוני קרית שמונה, חיים סילבס. אדריאן הרבשטיין
"לא חושב שמכבי חיפה כבשה שערים כאלה קלים במשחקים קודמים". סילבס/אדריאן הרבשטיין

חיים סילבס אמר: "אני מאוד מאוכזב. יש הרבה מאוד עבודה לקראת הליגה, הדבר היחיד שמעודד אותו זה שאנחנו רואים את הבעיות כבר עכשיו. המחצית השנייה שלנו הייתה טובה, אבל אנחנו סופגים שערים קלים ונאיביים. אנחנו משחקים בשביל לנצח, לא בשביל לשחק יפה. הפסדנו - וזה רע. הקלות שבה אנחנו סופגים זועקת לשמיים. אני לא חושב שמכבי חיפה כבשה שערים כאלה קלים במשחקים קודמים. אנחנו קבוצה טובה שצריכה ללמוד לנצח".

נייג'ל האסלביינק הציג יכולת מצוינת וכבש צמד, אבל בסיום הוא אמר: "אני מאוד מאוכזב. הובלנו 1:2 והיינו צריכים להרוג את המשחק - בטח לא לספוג פעמיים. אנחנו צריכים ללמוד מזה ולא לבצע טעויות דומות בעתיד. אני מלא ביטחון בקבוצה הזו. מחר נדבר ואני מאמין שנתקן את הטעויות כמה שיותר מהר. יש לי פה חוזה ואני מרוכז בקרית שמונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully