וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן וברצלונה הודיעו: נסגרה העברת ארתורו וידאל

הקשר הצ'יליאני בן ה-31 השלים את העברתו לאלופת ספרד, שתשלם 30 מיליון יורו לבווארים ותחתים אותו לשלוש עונות תמורת תשעה מיליון יורו לעונה. "רוצה להודות לאוהדים ולבאיירן", אמר

אתר רשמי

באיירן מינכן וברצלונה הודיעו הערב (שישי) רשמית על העברתו של ארתורו וידאל לאלופת ספרד. הקשר הצ'יליאני בן ה-31 נרכש על ידי בארסה תמורת 30 מיליון יורו, הוא יחתום לשלוש שנים תמורת תשעה מיליון יורו והפך לרכש הרביעי של אלופת ספרד הקיץ אחרי ארתור מגרמיו (כ-40 מיליון יורו), קלמון לנגלה מסביליה (34 מיליון) ומלקום מבורדו (41 מיליון).

וידאל אמר לאתר באיירן מינכן: "תודה רבה לבאיירן מינכן ולכל האוהדים. נהניתי מאוד מהזמן שלי במינכן. אני רוצה להודות למועדון על ההזדמנות שניתנה לי לעבור ולהמשיך לאתגר חדש בברצלונה". יושב ראש באיירן קרל היינץ רומניגה אמר: "אני רוצה להודות לארתורו בשם באיירן מינכן על שלוש עונות נפלאות. חגגנו הצלחות גדולות בשנים הללו והיה לו חלק בזה. תמיד יכולנו לסמוך עליו והוא היה שחקן חשוב מאוד".

וידאל, שסבל מפציעה בחודשים האחרונים ולא שיחק עם באיירן מינכן נגד ריאל מדריד בליגת האלופות, עבר לקבוצה החמישית בקריירה שלו. הוא החל את הקריירה שלו בקולו קולו הצ'יליאנית, בה שיחק שתי עונות בלבד לפני שעבר לבאייר לברקוזן, בה שיחק ארבע עונות (2011-2007) לפני שעבר ליובנטוס גם בה בילה ארבע עונות מוצלחות (2015-2011) ואז עבר לבאיירן מינכן בה שיחק שלוש עונות עד הקיץ הזה.

וידאל זכה עם יובנטוס בארבע אליפויות וגביע אחד והיה שותף למסע שלה לגמר ליגת האלופות ב-2014/15. עם באיירן מינכן הוא זכה בשלוש אליפויות ובגביע אחד, אבל לא הצליח לעבור איתה את חצי גמר ליגת האלופות בשנים האחרונות. במהלך העונה האחרונה חווה אכזבה עצומה אחרי שלא הצליח לעלות עם נבחרת צ'ילה לגביע העולם ברוסיה. לווידאל יש 100 הופעות במדים הלאומיים והוא כבש 24 שערים.

עוד בנושא:
תומאס מולר תוקף: "התקשורת ניפחה את פרשת אוזיל"

ארתורו וידאל, שחקן ברצלונה. האתר הרשמי של ברצלונה, אתר רשמי
וידאל, גרסת ברצלונה/אתר רשמי, האתר הרשמי של ברצלונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully