וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקדמות בנוגע לשחרורו של קלאוס ממכבי חיפה

3.8.2018 / 18:43

אחרי הדיווח על המגעים עם ארסנל טולה, הרוסים החליטו לממן את רוב החוזה במכבי חיפה. הירוקים ופאוק ממתינים להחלטת השחקן. במועדון אישרו: "בשבוע הבא תתקבל החלטה סופית לגבי חיימוב"

דוברות מכבי חיפה

מתקרבים לפתרון: החלוץ היווני קלאוס (סטפנוס אתנסיאדיס) עשוי לסיים את דרכו במכבי חיפה כבר בשבוע הבא, לאחר שארסנל טולה הרוסית הודיעה לסוכניו כי היא מוכנה לממן את רוב החוזה שלו במכבי חיפה. היווני, שבשבוע שעבר דווח בתקשורת הרוסית כי הוא מנהל מגעים על מעבר אפשרי לקבוצה שבה משחק גיורגי קוסטדינוב, צריך להחליט כעת האם לקבל את ההצעה ולעבור בתוך מספר ימים לליגה הרוסית הראשונה, או לדחות אותה. במכבי חיפה, שם העבירו לחלוץ את תלוש המשכורת הראשון העונה, ממתינים להתפתחויות. יש לציין כי הירוקים לא דורשים דמי מעבר על החלוץ שהגיע בחינם.

קבוצה נוספת שהביעה לאחרונה עניין החלוץ היא פאוק סלוניקי, ממנה הגיע לכרמל. במידה וקלאוס יחליט לוותר על ההצעה הרוסית, הוא עשוי לעבור אליה. קלאוס לא כבש שער ליגה אחד במדי הקבוצה באותה עונה והשנה כבש שער אחד בלבד, עמוק תוך תוספת הזמן, בהפסד הביתי 2:1 לבית"ר ירושלים. ככל הידוע, היוונים ממתינים מתוך ידיעה שקלאוס מעדיף לחזור הביתה ומקווים שהירוקים, שכבר הסכימו לשלם לו פיצוי של 20 אחוז, תוכל לסייע במעבר. גורם במכבי חיפה סיפר היום כי ההחלטה על עתידו נתונה לשחקן. שכרו של קלאוס נאמד בכ-650 אלף יורו, כולל מענקים - החוזה הגבוה בקבוצה. לאחרונה הוא טען בתקשורת היוונית כי הוא נמצא במגעים עם המועדון להתרת חוזהו, אך אם יעבור לרוסיה הוא לא יקבל פיצוי.

ביום ראשון תיערך פגישה בין מו אלאך לפרד רוטן. השניים יקבלו שתי החלטות. הראשונה, קליטת בן אז'ובל, שבשבוע שעבר הציעה הפועל עכו לרכוש אותו תמורת 900 אלף שקל. השניה, מהותית יותר, היא נושא מעברו של גיא חיימוב. במידה ואלאך, רוטן וארנו ואן זוואם יגיעו למסקנה שחיימוב יקדם את הקבוצה מקצועית, הוא יוזמן לפגישה במטרה לחתום. אם זה יקרה, עומרי גלזר או אוהד לויטה יעזבו מיידית. גורם במכבי חיפה אישר את הידיעה ואמר כי "בשבוע הבא תתקבל החלטה סופית לגבי חיימוב".

עוד בנושא:
גיא חיימוב הוא שוב אופציה עבור מכבי חיפה
מאנג'ק לא בסגל למשחק גביע הטוטו מול קרית שמונה

קלאוס שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
קלאוס בתנוחה אופיינית/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully